INFORMATIQUE! ALTIJD INFORMATIQUE.
(ik kom er elke dag langs haal er regelmatig wat, prima winkel, aardige mensen, geen afzetters, niet duur, is er wat mis, krijg je een nieuwe. Goeie technische dienst met goeie tips en adviezen. (zelfs oc adviezen))
(ik kom er elke dag langs haal er regelmatig wat, prima winkel, aardige mensen, geen afzetters, niet duur, is er wat mis, krijg je een nieuwe. Goeie technische dienst met goeie tips en adviezen. (zelfs oc adviezen))
MMM hangt er vanaf ...
als je in het westen woont zou ik Fascom Computers is proberen... goeie service .. lage prijzen.. ik zou eerst ff informeren over de rpijzen.. doe dat hier info@fascom.nl
de prijzen op de website zijn verouderd.
GReetz Adder
als je in het westen woont zou ik Fascom Computers is proberen... goeie service .. lage prijzen.. ik zou eerst ff informeren over de rpijzen.. doe dat hier info@fascom.nl
de prijzen op de website zijn verouderd.
GReetz Adder
Verwijderd
KLEINGROEP, ow nee die zijn failliet!
maar...daar heb ik mijn kt7 raid voor 100 piek minder gehaald en een gratis cooler gekregen... Vriendelijke gasten en heb gelukkig daar alles binnenswinkel gekocht
En voor de omgeving Amsterdam is PC-oke aan te raden...
ik kwam gistermorge in de winkel met een kapotte comp (iets in het mobo doorgebrand) die gast zegt: "dinsdag bel ik u"
ik vet balen... 4 uur later belt die gast op:"jah.. we hebben er maar een nieuw moederbord ingedaan, kom em maar ophalen :P"
vet chille winkel dat..
ik kwam gistermorge in de winkel met een kapotte comp (iets in het mobo doorgebrand) die gast zegt: "dinsdag bel ik u"
ik vet balen... 4 uur later belt die gast op:"jah.. we hebben er maar een nieuw moederbord ingedaan, kom em maar ophalen :P"
vet chille winkel dat..
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
jammer dat er nog steeds mensen zijn die hun eigen mobo niet kunnen flashen, en vervolgens de winkel die het mobo geleverd heeft verantwoordelijk stellen voor het fout gaan van het flashen (zal geen namen noemen, het is degeen met het negatieve geluid over een winkel hier).. matige actie
Verder zou ik zeggen, kijk in de shop survey als je op zoek bent naar een leuke winkel..
Verder zou ik zeggen, kijk in de shop survey als je op zoek bent naar een leuke winkel..
Verwijderd
Eynstein..lijkt me logisch 
Is errug goede zaak, komt onze pc ook vandaan. (ze waren zelfs zo aardig om alvast ff de l1 bruggen te verbinden dmv zilverlijm(oid ?))
Echt topzaakje
Mzzls
Gerlo
Btw dit is weer m'n eerste post sinds tijden...was pw kwijt (en wist m'n username niet meer =))
Is errug goede zaak, komt onze pc ook vandaan. (ze waren zelfs zo aardig om alvast ff de l1 bruggen te verbinden dmv zilverlijm(oid ?))
Echt topzaakje
Mzzls
Gerlo
Btw dit is weer m'n eerste post sinds tijden...was pw kwijt (en wist m'n username niet meer =))
Verwijderd
Paradigit computers
zijn misschien een paar stuivers duurder maar geven goeie service en hebben klantvriendelijk personeel , wat je niet van veel winkels kan zeggen.
Informatique is erg goed. Lekker op tijd geleverd en goed materiaal
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Mijn broertje heeft z'n PC van Eynstein.. snel geleverd, niet duur, en werkt perfect
(+ de koelpasta zit heel mooi op de processor
)
hard-ware.nl is lekker goedkoop, snelle reactie op mails en breed assortiment, ben er zeer tevreden over...
Verwijderd
Als je iets in het zuiden zoekt zou ik naar Computaria in Tilburg gaan (www.computaria.nl)!
Super gezellige mensen met veel kennis en ze zijn niet al te duur.
Super gezellige mensen met veel kennis en ze zijn niet al te duur.
Verwijderd
Ik dus niet met deze winkel...ik ga er nooit maar wat halen....ik zou het over 1 week krijgen werd uitgesteld tot 3 a 4 weken....nou leuk....krijg je hem binnen blijkt er een fabrieksfout in het mobo te zitten..terwijl hun hem hebben geassembleerd.Op zondag 17 december 2000 14:42 schreef MoNkToNk het volgende:
http://www.perfectsystems.nl
Heb ik goeje ervaringen mee.
Weer 3 weken kwijt..........daarna was alles gelukkig goed.Dat wijf wat je aan de lijn krijgt is super chagarijnig (of hoe je het ook typt)......dacht dat ik geen videokaart of cd rom in m'n computer kon zetten......leuk zeg.Gewoon daar nix halen....tevens die gast is wel aardig ofzo daar valt nix aan te klagen maar dat wijf
Ray
Ligt Krabbendijke in Limburg, zo ja, ga naar Aken en haal daar je componenten, alles zeer goedkoop, iets te duur dan llop je naar de winkel ernaast waar het iets goedkoper is.
Dyna Systems als je in de buurt van Amsterdam of Mijdrecht woont
P@trick
www.dynasystems.com
www.dynasystems.nl
P@trick
www.dynasystems.com
www.dynasystems.nl
Verwijderd
Ik heb voor me zelf en twee vrienden nu 3 keer een PC bij Facsom (www.fascom.nl) gekocht.
Zeer goede service en veel kennis van PC's en dergelijke.
Zit er een Fascon bij je in de buurt....ga er even langs!!!
Zeer goede service en veel kennis van PC's en dergelijke.
Zit er een Fascon bij je in de buurt....ga er even langs!!!
Intercom Mailorder!!!
Veel goedkoper!
Veel goedkoper!
Verwijderd
Intercom Mailorder heb ik ook goede ervaringen mee. Lekker goedkoop en een snelle levering.
Tjah...
maar als er iets fout gaat is het carry-in garantie......
en ik heb geen zin om helemaal naar hun hoofdkantoor in duitsland te rije
maar als er iets fout gaat is het carry-in garantie......
en ik heb geen zin om helemaal naar hun hoofdkantoor in duitsland te rije
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Pagina: 1