Toon posts:

De beste winkel om je compu te halen is ...... ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als het om een duron 800 + Abit KT7 + KAst + Spire Cooler gaat.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
INFORMATIQUE! ALTIJD INFORMATIQUE.

(ik kom er elke dag langs haal er regelmatig wat, prima winkel, aardige mensen, geen afzetters, niet duur, is er wat mis, krijg je een nieuwe. Goeie technische dienst met goeie tips en adviezen. (zelfs oc adviezen))

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
MMM hangt er vanaf ...

als je in het westen woont zou ik Fascom Computers is proberen... goeie service .. lage prijzen.. ik zou eerst ff informeren over de rpijzen.. doe dat hier info@fascom.nl
de prijzen op de website zijn verouderd.

GReetz Adder

Verwijderd

in ieder geval niet bij Narwal

slechte bestelings afhandeling.

Verwijderd

KLEINGROEP, ow nee die zijn failliet! :) maar...daar heb ik mijn kt7 raid voor 100 piek minder gehaald en een gratis cooler gekregen... Vriendelijke gasten en heb gelukkig daar alles binnenswinkel gekocht ;)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Eynstein is een goede winkel, ze hebben alleen die cooler niet volgens mij.

• Eeruku
  • Laatst online: 06-06 17:42
En voor de omgeving Amsterdam is PC-oke aan te raden...

ik kwam gistermorge in de winkel met een kapotte comp (iets in het mobo doorgebrand) die gast zegt: "dinsdag bel ik u"

ik vet balen... 4 uur later belt die gast op:"jah.. we hebben er maar een nieuw moederbord ingedaan, kom em maar ophalen :P"

vet chille winkel dat..

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

paradigit computers??

Verwijderd

jammer dat er nog steeds mensen zijn die hun eigen mobo niet kunnen flashen, en vervolgens de winkel die het mobo geleverd heeft verantwoordelijk stellen voor het fout gaan van het flashen (zal geen namen noemen, het is degeen met het negatieve geluid over een winkel hier).. matige actie :(

Verder zou ik zeggen, kijk in de shop survey als je op zoek bent naar een leuke winkel.. :)

Verwijderd

http://www.perfectsystems.nl
Heb ik goeje ervaringen mee.

Verwijderd

Eynstein..lijkt me logisch :)
Is errug goede zaak, komt onze pc ook vandaan. (ze waren zelfs zo aardig om alvast ff de l1 bruggen te verbinden dmv zilverlijm(oid ?))
Echt topzaakje

Mzzls

Gerlo

Btw dit is weer m'n eerste post sinds tijden...was pw kwijt (en wist m'n username niet meer =))

Verwijderd

Paradigit computers :) zijn misschien een paar stuivers duurder maar geven goeie service en hebben klantvriendelijk personeel , wat je niet van veel winkels kan zeggen.

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Informatique is erg goed. Lekker op tijd geleverd en goed materiaal :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn broertje heeft z'n PC van Eynstein.. snel geleverd, niet duur, en werkt perfect :) (+ de koelpasta zit heel mooi op de processor :))

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-08 17:03
hard-ware.nl is lekker goedkoop, snelle reactie op mails en breed assortiment, ben er zeer tevreden over...

Verwijderd

Als je iets in het zuiden zoekt zou ik naar Computaria in Tilburg gaan (www.computaria.nl)!
Super gezellige mensen met veel kennis en ze zijn niet al te duur.

Verwijderd

Op zondag 17 december 2000 14:42 schreef MoNkToNk het volgende:
http://www.perfectsystems.nl
Heb ik goeje ervaringen mee.
Ik dus niet met deze winkel...ik ga er nooit maar wat halen....ik zou het over 1 week krijgen werd uitgesteld tot 3 a 4 weken....nou leuk....krijg je hem binnen blijkt er een fabrieksfout in het mobo te zitten..terwijl hun hem hebben geassembleerd.
Weer 3 weken kwijt..........daarna was alles gelukkig goed.Dat wijf wat je aan de lijn krijgt is super chagarijnig (of hoe je het ook typt)......dacht dat ik geen videokaart of cd rom in m'n computer kon zetten......leuk zeg.Gewoon daar nix halen....tevens die gast is wel aardig ofzo daar valt nix aan te klagen maar dat wijf :r

Ray

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:48
Ligt Krabbendijke in Limburg, zo ja, ga naar Aken en haal daar je componenten, alles zeer goedkoop, iets te duur dan llop je naar de winkel ernaast waar het iets goedkoper is.

• sniperz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 17:39
Dyna Systems als je in de buurt van Amsterdam of Mijdrecht woont

P@trick

www.dynasystems.com
www.dynasystems.nl

Verwijderd

Ik heb voor me zelf en twee vrienden nu 3 keer een PC bij Facsom (www.fascom.nl) gekocht.
Zeer goede service en veel kennis van PC's en dergelijke.
Zit er een Fascon bij je in de buurt....ga er even langs!!!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
heb goeie ervaringen met informatique

Verwijderd

kort en bondig INFORMATIQUE

( heb geen aandelen en ook geen familie daar werken)

Verwijderd

:D Informatique :D !

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Intercom Mailorder!!!

Veel goedkoper!

Verwijderd

Intercom Mailorder heb ik ook goede ervaringen mee. Lekker goedkoop en een snelle levering.

• Eeruku
  • Laatst online: 06-06 17:42
Tjah...

maar als er iets fout gaat is het carry-in garantie......

en ik heb geen zin om helemaal naar hun hoofdkantoor in duitsland te rije :7

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Pagina: 1