Het gaat om de volgende testcase: http://forum-integration.info/nouveau/
In het menu wil ik de eerste drie letters wit op zwart hebben, en de rest zwart op wit. Dat doe ik zo:
En ook schijnen in FF die twee spans geen link-eigenschappen meer te hebben. Klikken erop doet niets, en de a:hover en a:active doen het ook niet... En toch is het allemaal validerende XHTML en CSS2. Ik dacht dat Moz en FF zo standards compliant waren?
In het menu wil ik de eerste drie letters wit op zwart hebben, en de rest zwart op wit. Dat doe ik zo:
HTML:
1
2
| <a href="blaat"><span class="left">acc</span><span class="right">ueil</span></a> <a href="blaat"><span class="left">ann</span><span class="right">onces</span></a> |
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| a { display: block; } span.left { width: 50px; text-align: right; } span.right { text-align: left; } |
En ook schijnen in FF die twee spans geen link-eigenschappen meer te hebben. Klikken erop doet niets, en de a:hover en a:active doen het ook niet... En toch is het allemaal validerende XHTML en CSS2. Ik dacht dat Moz en FF zo standards compliant waren?
[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 30-03-2004 11:14 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.