Kazaa Lite deed het heel goed op mijn computer. Er werd zelfs een verbinding aangelegd.
Maar de laptop had net een schone installatie achter de rug. Ik wilde Kazaa Lite gaan installeren. De installatie verliep goed.
Het start goed op, maar er wordt gewoon geen verbinding gemaakt. "Verbinden..." staat de hele tijd aan.
Er is geen firewall geinstalleerd, xp firewall staat gewoon uit.
Ik heb ook gezocht bij google en tweakers. Het heeft wel dezelfde problemen en zo. Maar er wordt geen juiste oplossing gegeven.
Sommige zeggen gewoon afwachten..ik heb wel een keer half uur zitten te wachten.
Maar ik ging toch de kazaa van mijn computer verwijderen en opnieuw installeren.
Het doet ook niet meer.
gebruikersnaam heb ik niets veranderd, wel paar keer met andere gebruikersnaam geprobeerd, maar het lukt niet.
De gebruikersnaam staat nu standaard.
Zowel zonder of met router doet ie het gewoon niet. Heel bizar.
http://www.k-lite.nl/foru...1325&highlight=verbinding
Daar staat het probleem met ip's en zo. Het is me ff ingewikkeld. Moet ik nou mijn ip-adres aangeven dat hij via mijn ip moet connecten?
Ik heb maar Kazaa Troep (spyware etc) geinstalleerd.
Hij doet het wel...
Maar de laptop had net een schone installatie achter de rug. Ik wilde Kazaa Lite gaan installeren. De installatie verliep goed.
Het start goed op, maar er wordt gewoon geen verbinding gemaakt. "Verbinden..." staat de hele tijd aan.
Er is geen firewall geinstalleerd, xp firewall staat gewoon uit.
Ik heb ook gezocht bij google en tweakers. Het heeft wel dezelfde problemen en zo. Maar er wordt geen juiste oplossing gegeven.
Sommige zeggen gewoon afwachten..ik heb wel een keer half uur zitten te wachten.
Maar ik ging toch de kazaa van mijn computer verwijderen en opnieuw installeren.
Het doet ook niet meer.
gebruikersnaam heb ik niets veranderd, wel paar keer met andere gebruikersnaam geprobeerd, maar het lukt niet.
De gebruikersnaam staat nu standaard.
Zowel zonder of met router doet ie het gewoon niet. Heel bizar.
http://www.k-lite.nl/foru...1325&highlight=verbinding
Daar staat het probleem met ip's en zo. Het is me ff ingewikkeld. Moet ik nou mijn ip-adres aangeven dat hij via mijn ip moet connecten?
Ik heb maar Kazaa Troep (spyware etc) geinstalleerd.
Hij doet het wel...
[ Voor 16% gewijzigd door Silver7 op 30-03-2004 11:31 . Reden: Linkje // Normale Kazaa doet het wel ]