Toon posts:

Windows media player niet altijd embedded

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Hoi,

Even een vraagje, ik ben met een website bezig en bij elke pagina wordt een geluidsfragment afgespeeld...nou wordt dit embedded in de pagina gedaan en dus niet in een nieuw windows van bijvoorbeeld windows media player..Maar nou wil het dat het soms wel in windows media player wordt geopend en niet in de website. Dit is behoorlijk irritant als je dus de pagina opent en windows media speler wordt geopend...

Zou dit misschien aan een versie liggen van WindowsMEdiaPlayer? heb versie 8.00. In de logfiles van de webserver is trouwens ook te zien dat er achter het geluidsfragment de code 401 staat..en dus de file een paar keer wordt geopend...

iemand een idee of oplossing?

alvast bedankt!

Verwijderd

Denk dat het ligt aan hoe de server de film stuurt, zoek eens op content mime-type.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 10:48:
Denk dat het ligt aan hoe de server de film stuurt, zoek eens op content mime-type.
Niet helemaal, want ik heb zelf ingesteld dat ik geen audio files geembed wil afspelen in m'n browser.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
weet je ook waar zit die instelling zit? misschien staat ie wel ingesteld dat hij audiofiles niet ge-embedded moet afspelen, maar dat ie dat soms wel doet door de code...