I-Tee Nieuw model computerkast (Nederlands Desgin!)

Pagina: 1
Acties:

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05-2025
Ik was vandaag toevallig aanwezig op de site van Well Design, een nederlands ontwerp agency. En zij waren verantwoordelijk voor het design van het Speedtouch 510 modem. Toch een zeer geslaagd ontwerp niet?

Nu hebben zij ook een computerkast gebouwd, de zogenaamde I-Tee die geproduceerd word door lope.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~will3173/itee.jpg

Is deze al te koop in Nederland? Heeft iemand deze als gezien? (Ik vind het wel een tamelijke kopie van de Philips EM hifi setjes, maar goed)

Nog een urrel van de fabrikant :) : http://www.lope.com.tw/i-tee-specification.htm

[ Voor 11% gewijzigd door Willems op 30-03-2004 10:45 ]

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:02

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb ze geloof ik wel eens in advertenties in de c't gezien, en ze zijn inderdaad behoorlijk gejat van dat Philips HIFI blik ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:36
Mag ik hem lelijk en vooral onnodig groot vinden?
Als ik het goed zie gaat je mobo in het achterste deel dat zou betekenen dat de die hele balk aan de voorkant er alleen voor de optical drives zit?

• Willems
Yep kun je perfect op de site van de fabrikant zien, je scheidt het mobo van de drives, goed voor de warmte huishouding.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-05 13:07
Deze bestaat volgens mij al jaren hoor...

Dus dat 'jatten van Philips', gaat niet helemaal op, vrees ik.

Punctuality is the politeness of kings

• Willems
Nee hoor, deze bestaat pas sinds eind 2003 het jatten van Philips gaat zeker op omdat ik een tijdje bij Philips Design stage heb gelopen, en ze daar toch echt serieus niet blij waren met deze kopie!

(Aan de andere kant geeft het wel het potentieel van het andere ontwerp aan, heb je deze kast, koop je ook de stereo, past bij elkaar hah)

Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/assets/products/mz1200_l.jpg

Is toch hetzelfde! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Willems op 30-03-2004 10:52 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zo'n kast heb ik 2 jaar terug al gezien. (plaatje ervan).

stond in het grote "welke case is dit" topic in HA of CME ofzo.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:49
Niet geheel mijn smaak.... :X

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 13:40
Terw_Dan schreef op 30 maart 2004 @ 10:55:
Zo'n kast heb ik 2 jaar terug al gezien. (plaatje ervan).

stond in het grote "welke case is dit" topic in HA of CME ofzo.
Idem dito, en de meningen waren niet echt positief

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• J2S
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02:56

J2S

kan je daar 2 pc's instoppen ofzo :? anders weet ik ook niet waar dat andere deel voor nodig is. en waar moet je je voeding laten? sorry maar ik snap niks van dit design.

Mijn systeempjes ||_|| 50D + grip || EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM; EF-S 17-55mm F/2.8 IS USM; EF 85mm F/1.8 USM

• Willems
De voeding zit onder de drives... En je kunt een animatie zien van de installatie op www.lope.com.tw

Inderdaad ze zouden beter moeten kunnen maar, ik denk wel dat deze kast voor de temperatuur zeker goed is (Maar ik ga lekker een Chieftec Matrix halen binnenkort)

Verwijderd

Ik vind ze echt SPUUG lelijk. Ben ik de enige ofzo?
Willems schreef op 30 maart 2004 @ 15:13:
(Maar ik ga lekker een Chieftec Matrix halen binnenkort)
Welke had je in gedachten dan?
Ik zit er namelijk ook al heel lang over na te denken en ik vind deze toch wel ontzettend mooi.
Afbeeldingslocatie: http://www.mycom.nl/f2/images/products/42171mcl.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 15:21 ]

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Willems schreef op 30 maart 2004 @ 10:50:
Nee hoor, deze bestaat pas sinds eind 2003 het jatten van Philips gaat zeker op omdat ik een tijdje bij Philips Design stage heb gelopen, en ze daar toch echt serieus niet blij waren met deze kopie!

(Aan de andere kant geeft het wel het potentieel van het andere ontwerp aan, heb je deze kast, koop je ook de stereo, past bij elkaar hah)

[afbeelding]

Deze kast is er al zeker vanaf begin 2003 of eind 2002.
Op de CeBit stond ie vorig jaar ook al en toen was ie al lang niet nieuw meer ;)

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik vind hem door z'n vorm onnodig groot.. wat is het nut van deze indeling?

Verwijderd

Willems schreef op 30 maart 2004 @ 10:50:

[afbeelding]

Deze kast was er echt wel eerder dan eind 2003...
Deze webshop verkoopt hem al een hele tijd... :Y)

http://www.jahacomputer.nl/modules.php?name=I_Cases

Sommige denken dat deze kast heel groot is, maar bedenk dat hij een BEHOORLIJK stuk minder diep is, hij is nl. drive(diepte) + pci(hoogte) diep... dat valt dus reuze mee :9

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 15:42 ]

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Willems schreef op 30 maart 2004 @ 10:41:
Ik was vandaag toevallig aanwezig op de site van Well Design, een nederlands ontwerp agency. En zij waren verantwoordelijk voor het design van het Speedtouch 510 modem.
Verklaart dat ook waarom ze dan bij dat modem aan de onderkant de gaten hebben zitten om de warmte af te voeren? Lekker snugger :P
Warme lucht stijgt op, het dwarrelt niet een hoek om ofzo :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1