Toon posts:

[Nero] Onherstelbare fout bij het installeren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gister bleek dat nero mijn brander niet ondersteund dus ik wou nero 6 installeren.
tijdens het installeren van nero 6 kreeg ik een probleem met het upgraden en die moest ik ook afbreken. Persoonlijk dacht ik dat het lag aan die oude versie van nero (5.5.5.6).

Dus in het configuratiescherm wou ik Nero burning Rom deinstalleren toen ik op verwijderen klikte begon de windows installer telopen. 2 sec daarna kwam de melding Onherstelbare fout bij het installeren (ik wou hem er afhebben, maar goed)

na een keer rebooten en nog eens proberen gooide ik uit pure wanhoop de ahead map op c: weg. na nogmaals rebooten ging ik even checken in de configscherm om te kijken of hij gefikst was. NIET DUS :'(

ik dacht door de nero cd-rom er in te doen en dan eventueel voor de optie herinstalleren/repareren te kunnen kiezen het wel te kunnen herstellen. (staat niet op de cd-rom)

ik kom kiezen voor 3 opties en ik koos voor opnieuw installeren. naar ruim 5 sec. kwam ik in het scherm waar ik de root moet kiezen, en nog voor ik men muis in beweging breng schiet nero naar een of ander pagina met als bootschap installatie vroeg tijdig beeindigt probeer het later nog eens. naar nog 3x rebooten en proberen heb ik het maar opgegeven.

Ik heb daarna ff op google gekeken en kwam iets tegen van het deleten van nero bestanden in het register. naar mijn mening heb ik alles weg gegooit. helpt niet ( weird but true)

mijn vraag is dan ook. hoe krijg ik Nero Burning Rom er af

zodat ik Nero weer kan installeren.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 10:32 . Reden: door alle comotie was ik ff vergeten dit er bij te zetten: ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:54

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Op de site van nero kun je ook removal tools downloaden..
http://www.ahead.de/en/631938347293151.html

Aan de rechterkant staan ze..

[ Voor 42% gewijzigd door FlipFluitketel op 30-03-2004 11:19 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt tnx :D