Toon posts:

[XP] Buffer overrun in messenger service*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een week, als ik op internet zit (analoge verbinding), wordt opeens de verbinding verbroken, terwijl het pictogram van de verbinding (twee computers) wel in de taakbalk rechts staat, Ik kan deze niet wegklikken, maar opnieuw verbinding maken lukt ook niet; dan moet ik eerst de computer opnieuw opstarten.

Gisteren kreeg ik, terwijl ik op internet zat, de melding "buffer overrun in messenger service could allow code execute etc.......". Ik heb van www.microsoft.com twee updates (security update 828035 + Q811279) gedownload, maar kon deze niet installeren, vanwege een foutmelding dat de nodige informatie niet verkrijgbaar was voor de installatie(??).

De Messenger Service is standaard uitgeschakeld en ik heb Win XP Pro Engelse versie.

Hebben jullie misschien een link naar een installeerbare update?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vanaf www.microsoft.com/security kan je eigenlijk ook alle patches downloaden :)

Verder - geef even de exacte foutmelding (hier hebben we vaak wat meer aan) :)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik vanavond thuis ben, kijk ik even naar de exacte foutmelding.

Weet je trouwens of de melding van "Buffer overrun..." iets te maken kan hebben met het feit dat ik niet op internet kan inloggen, maar eerst de computer opnieuw moet opstarten?