Ik heb dus van het weekend een nieuwe computer in elkaar gezet en hij draait echt prima. ik liet hem dus een tijd staan en toen kwam ik terug en ineens was mijn pc uit... ik denk, kan gebeuren dus ik start hem weer op niks geen foutmeldingen ofzo en we kunnen weer vrolijk verder. Nou heb ik er een paar keer een paar uren achter gezeten en niks geen problemen. Dus als ik er achter zit en bezig ben is er niks aan de hand maar wanneer hij een tijd niks doet valt hij gewoon uit( helemaal uit ook geen leds meer brandend ).
systeemspecs p4 3.2 ghz, asus p4c800 deluxe, a-data ddr400, ati radeon 9700 pro. De videokaart heb ik ook al in mijn vorig systeem gebruikt en daar is niks mis mee. het geheugen heb ik door memtest gehaald en die gaf ook geen foutmeldingen.
systeemspecs p4 3.2 ghz, asus p4c800 deluxe, a-data ddr400, ati radeon 9700 pro. De videokaart heb ik ook al in mijn vorig systeem gebruikt en daar is niks mis mee. het geheugen heb ik door memtest gehaald en die gaf ook geen foutmeldingen.