ATI 9700 Club3D SBA disabled

Pagina: 1
Acties:

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Ik heb hele faq/search op GOT/Google afgezocht en niet echt antwoord.

Ik was aantal dagen bezig geweest om mijn videokaart goed te laten werken. Ik had probleem met lag tijdens game.

En door al die experimenten, kreeg ik laatst nog checksum error op mijn bios van mobo dus die was maar opnieuw geflasht en ik heb mijn ATI9700 via bioseditor nieuwe waarde aan core en mem (290/285) gegeven.

Nu zat ik net CPU-z te kijken en zag opeens dat mijn SBA uit stond maar ik heb verder niks met mijn instellingen gedaan. FW staat gewoon aan in bios maar ik kan optie niet vinden waarmee je SBA aan kan zetten. Tja sommigen zullen zeggen SBA aan/uit niet veel performance boost maar ik wil toch graag weten hoe SBA opeens uit staat en ja google/faq geven geen goeie antwoord..zelfs geen antwoord hierover...als ik iets ontdek, dan moet ik het oplossen anders word ik gek 8)7 ...

Powerstrip geeft aan dat SBA ondersteund wordt en tevens dat ie uit staat.. alleen ik kan SBA niet aanvinken en in mijn bios kan ik ook nergens waar ie aangezet kan worden.
Kan iemand mij helpen?

[ Voor 9% gewijzigd door DJkim op 30-03-2004 09:20 ]

Lucky Goldstar

Verwijderd

In je Ati bios heb je evt. ook mogelijk tot in/uitschakelen van SBA/FW etc ;)

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 12:34:
In je Ati bios heb je evt. ook mogelijk tot in/uitschakelen van SBA/FW etc ;)
Hoi

ik heb via rad-editor 1.102beta en 1.1d gecheckt maar ik zie nergens waar ik die optie kan kiezen...

Na 10 keer mijn ati heb geflashed is SBA nu wel aan :P ik wil nog weten hoe het kan?

[ Voor 14% gewijzigd door DJkim op 30-03-2004 13:59 ]

Lucky Goldstar