Gisteren bij een vriendin van me geweest en die heeft een PC gekregen van haar zwager, maar er zit geen virus scanner op en nu dus wel een heleboel virussen
Nu ben ik gisteren avond bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar om ze er allemaal af te halen, telkens als ik de ene verwijderd heb en bezig ben met de andere is de eerste weer terug
Ook werkt er een boel niet, zoals; CTRL+Alt+del , msconfig , regedit enz.
dus ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Nu wilde ik er maar opnieuw Windows XP opzetten en dan ben ik als het goed is toch overal van af ??
Maar is het ook mogelijk om bij haar de HDD te verwijderen en dan op virussen te laten scannen in mijn PC en dan de boel te verwijderen ?
Of krijg ik dan straks zelf ook het virus en is er vanaf haar HDD niks verwijderd.
Wat is de beste manier om het probleem aan te pakken ?
Nu ben ik gisteren avond bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar om ze er allemaal af te halen, telkens als ik de ene verwijderd heb en bezig ben met de andere is de eerste weer terug
Ook werkt er een boel niet, zoals; CTRL+Alt+del , msconfig , regedit enz.
dus ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Nu wilde ik er maar opnieuw Windows XP opzetten en dan ben ik als het goed is toch overal van af ??
Maar is het ook mogelijk om bij haar de HDD te verwijderen en dan op virussen te laten scannen in mijn PC en dan de boel te verwijderen ?
Of krijg ik dan straks zelf ook het virus en is er vanaf haar HDD niks verwijderd.
Wat is de beste manier om het probleem aan te pakken ?
[ Voor 1% gewijzigd door Arie26 op 30-03-2004 07:15 . Reden: tiep fout ]
Teteringen