Heeft er iemand ervaring met deze geluidskaart? Ik wil namelijk mijn PCI128 verkopen en de 1024 hiervoor in de plaats kopen.
Verwijderd
Ik heb hem nu 3 weken en ben er erg tevreden mee. Ik was alleen vergeten de oude device in windows te verwijderen, waardoor ik allemaal rare foutmeldingen kreeg bij het opstarten en mijn netwerkkaart deed het niet meer goed. Ik moest effe alles schoon installeren en toen werkte alles perfect. De kwaliteit van het geluid is echt héél erg goed. Gezien de prijs zou ik er geen seconde over twijfelen en er gewoon een kopen
Creative promo team
Creative promo team
Oke das duidelijk dan! Weet je welke site je moet checken om een goede review over dit kaartje te lezen?
Surf naar www.regenboog.net
Klik vervolgens op hardware info. Daar staat ergens de 1024 tussen. Veel kwijlplezier
Surf naar www.regenboog.net
Klik vervolgens op hardware info. Daar staat ergens de 1024 tussen. Veel kwijlplezier
Verwijderd
Ik heb zelf de SB Live 1024 retail en ik ben uiterst tevreden! Was even kloten om 'm onder Linux aan de pruttel te helpen, maar nu werkt 'ie perfect!
In de laatste c!t staat een review van dat ding en hij word daar compleet de hemel in geschreven. Ik denk er ook over om er een te kopen, maar toch, 200 piek is best veel cash voor een soundkaart, als je er een beetje mp3tjes mee luistert en games speelt. Mijn soundkaartje kostte 30 piek en er komt wat mij betreft OK geluid uit.
Maar als je een nieuwe kaart moet hebben, moet je deze nemen volgens mij...
Maar als je een nieuwe kaart moet hebben, moet je deze nemen volgens mij...
Geweldige kaart!
119 piek ex BTW bij Alternate www.alternate.nl
119 piek ex BTW bij Alternate www.alternate.nl
Verwijderd
Ik had um ook, maar ik miste een spdif uitgang (optische uitgang voor MD ed.)
Maar verder wel goed kaartje....
Maar verder wel goed kaartje....
SUPER VETTE KAART!!!!!!!!!!
ROELT ECHT DE PAN UIT!!!!!!!
METEEN KOPUHH!!

enzo!
nee zonder gein. ik heb em nu een week en hij roelt echt ranzig!!
ROELT ECHT DE PAN UIT!!!!!!!
METEEN KOPUHH!!
enzo!
nee zonder gein. ik heb em nu een week en hij roelt echt ranzig!!
I wish I had a cool signature like everybody else
Verwijderd
Twee honderd ballen? Dan laat je jezelf wel flink naaien (excuus voor het taal gebruik
).
Idd fl 119,- ongeveer. Perfecte kaart, word overal ondersteund, zoals dat hoort bij een echte Sound Blaster
Idd fl 119,- ongeveer. Perfecte kaart, word overal ondersteund, zoals dat hoort bij een echte Sound Blaster
Als je een optische uitgang nodig hebt, dan kan je daar voor +/- 50 ,- een uitbreiding voor maken of kopen. zoek op dit forum maar naar eerdere posts over sp/dif, toslink, md
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
Er is een prijsverschil van rond de 50,- tussen de oemversie en de retail versie. wat is precies het verschil tussen deze versies?
Pagina: 1