Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik ben op zoek naar een goede mp3cdspeler, mijn oog is gevallen op een iriver imp550. nu zag ik deze speler bij dixons voor 150 euro te koop, maar naast de iriver lag een philips speler in de vitrine. ik heb m ff op de dixons site opgezocht;

http://www.dixons.nl/Stor...5Fspelers&prid=0007044338

er wordt o.a. een speelduur van 102 (!) uur beloofd en daar heb ik natuurlijk wel oren naar. het gekke is alleen dat ie op de philips site nergens te bekennen is. ik heb ook bij google gezocht, met weinig resultaat (wel een paar andere shops die m ook verkopen).
weten jullie iets van deze philips af?

Verwijderd

er staat tog echt
U krijgt 198 Air Miles
Philips EXP 7361/00C MP3/WMA CD-speler met FM-tuner

198,99

Verwijderd

Topicstarter
ja, wat wil je daarmee zeggen?
ik vraag me alleen af of iemand iets meer over de speler weet..

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Al denk ik dat et een typo is en dat het 12 uur moet zijn.. Of 10 natuurlijk :p

[ Voor 4% gewijzigd door Kvn op 30-03-2004 15:57 ]

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:54

Wallie

Herr

Slayerized schreef op 30 maart 2004 @ 15:57:
Al denk ik dat et een typo is en dat het 12 uur moet zijn.. Of 10 natuurlijk :p
Denk het niet, overal op internet hebben ze het over 100/102 uur... zou best kunnen, Sony heeft ook van die spelers die 80/90 doen op hun batjes :)

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:01:
ik ben op zoek naar een goede mp3cdspeler, mijn oog is gevallen op een iriver imp550. nu zag ik deze speler bij dixons voor 150 euro te koop, maar naast de iriver lag een philips speler in de vitrine. ik heb m ff op de dixons site opgezocht;

http://www.dixons.nl/Stor...5Fspelers&prid=0007044338

er wordt o.a. een speelduur van 102 (!) uur beloofd en daar heb ik natuurlijk wel oren naar. het gekke is alleen dat ie op de philips site nergens te bekennen is. ik heb ook bij google gezocht, met weinig resultaat (wel een paar andere shops die m ook verkopen).
weten jullie iets van deze philips af?
Bij club philips staat hij wel: https://www.club.philips.com/NL/nl/Default.asp

Hij schijnt dunner te zijn dan de Imp 550 en zijn speeelduur is ook beter. De aankomende IMP spelers, hebben wel een evenlange speelduur. Denk dat philips zijn chipset efficienter heeft gemaakt ofzo.

Verwijderd

bron:club philips

ELEMENTaire audio
Net toen je dacht dat je muziekspeler niet meer kleiner kon… PATS! Het is Philips gelukt om een complete cd-speler in een behuizing te krijgen van slechts 1,2 cm dik. Zij zouden het de quarter pounder kunnen noemen, alleen is dit apparaat zelfs nog platter dan een hamburger. Hoe doen ze dat eigenlijk? Heel simpel, joh. Het antwoord is magnesium.
MAGISCH magnesium
Na toppers als zuurstof en silicium, is magnesium het op zeven na meest voorkomende element ter wereld. Elk jaar wordt meer dan 400,000 ton van het goedje gebruikt. Er is zelfs een internationaal magnesiumgenootschap. Dat zal een knalgezellige boel zijn!

Magnesium zelf is niet zo belangrijk (tenzij je een hoge bloeddruk hebt). Maar als je een beetje aluminium vermengt met zink, krijg je een van de sterkste en lichtste metaalverbindingen die je maar kunt bedenken. Het wordt gebruikt in brilmonturen, racefietsen en vliegtuigmotoren. Het is één van de manieren waarop autofabrikanten het brandstofverbruik terugdringen en de uitstoot van kooldioxide helpen beperken. En zo kan Philips een cd-speler maken die zo plat is als een pannenkoek.

tech SPEXDraagbaar LCD-afstandsbediening

45 seconden "Electronic Skip"-bescherming

Milieuvriendelijk Oplaadbare Ni-MH-batterij

72 uur verlengde afspeeltijd

Gewicht: 121 gram

Dikte: 14 mm

Verwijderd

Topicstarter
die speler waar ze het in die nieuwsbrief van club philips over hebben, is niet de exp 7361. er staat niet eens bij over welk type het gaat (lekker duidelijk) maar uit het plaatje kan je opmaken dat het over de ax-7201 gaat.
ik vind het sowieso slecht dat philips een product uitbrengt waarover je vervolgens niks kan vinden op hun website. Beetje jammer allemaal.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 18:55:
die speler waar ze het in die nieuwsbrief van club philips over hebben, is niet de exp 7361. er staat niet eens bij over welk type het gaat (lekker duidelijk) maar uit het plaatje kan je opmaken dat het over de ax-7201 gaat.
ik vind het sowieso slecht dat philips een product uitbrengt waarover je vervolgens niks kan vinden op hun website. Beetje jammer allemaal.
Je hebt gelijk.
Ik ging ervan uit dat er expanium op stond. Maar dat is niet zo |:(.
Idd wel slecht van philips. En dan staat er ook nog eens in de tekst dat de speler 1,2 cm dik is, maar bij de dikte staat dat hij 14 mm is.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al een mailtje gestuurd. dat het niet zo professioneel overkomt als ze een product op de markt brengen, waar je vervolgens niks over kan vinden op hun website.

• Ziroccan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 20:39
Check anders het leaflet (gewoon op de website gevonden overigens ;) )

http://www.p4c.philips.co...c/exp7361_00c_pss_eng.pdf

Hier staat in dat de speelduur 102 uur is...

Verwijderd

Topicstarter
die heb ik inmiddels ook gevonden :) (na een flinke zoektocht)
Pagina: 1