Toon posts:

Sapphire ATLANTIS RADEON 9600

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij Mycom is de Sapphire ATLANTIS RADEON 9600 ( non pro volgens site) te koop. Nu vraag ik mij af of iemand deze kaart in zijn bezit heeft en of de prestaties voor deze prijs/kaart goed is.
En is deze snelheid ook echt wat ze op de site vertellen.
En verder: Hoe belangrijk is de geheugensnelheid (200 Mhz (DDR?)) en hoe belangrijk is de GPU en Ramdac snelheid + wat houd dit ongeveer in voor de prestaties vergeleken met bijvoorbeeld een Club3D radeon 9600.

Of kan ik beter een andere(vergelijkbare) kaart kopen.

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

hier staat een overzicht van een Toms Hardware Guide van videokaarten:
http://www6.tomshardware....31229/images/image010.gif

Ik denk dat je daar zelf je conclusies wel uit kan trekken :)

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07 14:52
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:27:
Bij Mycom is de Sapphire ATLANTIS RADEON 9600 ( non pro volgens site) te koop. Nu vraag ik mij af of iemand deze kaart in zijn bezit heeft en of de prestaties voor deze prijs/kaart goed is.
En verder: Hoe belangrijk is de geheugensnelheid (200 Mhz (DDR?)) en hoe belangrijk is de GPU en Ramdac snelheid + wat houd dit ongeveer in voor de prestaties vergeleken met bijvoorbeeld een Club3D radeon 9600.

RAMDAC, da's tog gewoon de snelheid waarmee de data omgezet word naar analoog voor CRT? Maar het echt uit hoe snel die is?

Tja om te vergelijken moet je gewoon ff de spec naast elkaar leggen. Ik zou btw voor een Sapphire XT, kost je mss. wat meer. Maar dan heb je ook wat.....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Heb zelf een 9600 pro-lite gehad. Kort daarop een 9600XT.
Toen een nvidea Fx5900XT en daarna een 9800pro.

Voor het kleine verschil in euro's zou ik gaan voor de Sapphire 9800 pro.

More power...!!!!! >:)

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 23:27:

Is die AOpen Aeolus FX5700-DV 256ddr niet wat beter? Is niet veel meer geld namelijk...

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Lees gewoon wat reviews, die zijn er echt meer dan genoeg :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.