Toon posts:

Casema om te janken.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet meer en Casema wil ook al niet helpen.

Ik werd gebeld door kenissen of ik effe internet van Casema aan wilde sluiten , ik vol goede moed erheen maar dat werd een drama . Modem aan gesloten kabels getrokken , pc aangezet software cd erin (van Casema) , installeren , ja oke , balkje loopt , precies op het eind van het balkje melding van windows of ik een fout rapportje wil verzenden , wil ik best maar heb nog geen internet was ik net mee bezig. Foutmelding gaat dus over casema.exe. Dit nog een aantal maal geprobeerd maar niets helpt. Casema gebeld , vandaar uit geactiveerd maar nog steeds geen internet terwijl alle lampjes gewoon branden. Sorry meneer zal wel aan uw pc liggen zoek het zelf maar uit.

Ik vol goede moed pc mee naar huis genomen , de hele zooi geformateerd en via mijn dsl lijn alles geupdate , ik weer terug met pc en nog steeds dezelfde melding .

Als ik de kabels aansluit , pc opstart geen verbinding in beeld in taakbalk , naar netwerk eigenschappen , lanverbinding aanklikken blijft computer 5 minuten hangen en dan komt verbinding in taakbalk te staan , hij verzendt alleeen maar en ontvangt niets . Pc weer opnieuw opstarten en weer hetzelfde. Firewall en virusscanner uit helpt ook niet. Andere netwerk kaart erin helpt ook niet . In config scherm geen enkele foutmelding en alles werkt voor de rest gewoon.

Zie ik iets over het hoofd of is die modem gewoon naar de klote.

Systeem is Windows Xp , Pentium 4 . Komt bij mediamarkt vandaan een Medion pc.

Als iemand een idee heeft graag wordt er een beetje hoopeloos van.

Verwijderd

Kabels ok?

(Klinkt simpel maar ik heb er zelf eens een week mee zitten te kloten en bleek dus de kabel te zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik net mee naar huis genomen en werkt hier wel gewoon goed.

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09-2025
Volgens mij heb je bij XP geen cd-rom van Casema nodig... je moet gewoon bij netwerkverbindingen zijn en daar een verbinding maken. De cd-rom is alleen bedoelt voor oudere windows versies! Als ik me niet vergis... :? Kijk ook eens op de website van Casema, daar staan ook wel eens wat tips.

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-01 19:00
als ze net klant zijn van casema en ze een ed modem hebben ontvangen dan wordt het dhcp protocol gebruikt ipv lt2p of voor com21 pppoe wat inhoud je stop de utp kabel erin en hoppa je bent online. Zeker die cd-rom niet gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Ze hebben zo'n zwarte motorola modem , maar waarom hangt het systeem zowat als ie probeerd verbinding te krijgen met de modem?????

Verwijderd

met xp heb je idd de cdrom niet nodig ,met 98 wel heb ik me laten vertellen
door een medewerker van helpdesk casema .

M'n pa heeft casema draaien met 98 en werkt niet zonder cd
M'n broer heeft casema met xp draaien zonder cd

ik heb multikabel draaien met xp en 98 beiden zonder cd ;)

Verwijderd

Topicstarter
maar waarom doet ie het dan niet gewoon ????

• pang
miischien dat je je comp naar hun kan nemen om te kijken of je hetrzelfde probleem heb, zodat je meteen kan uitsluiten dat het niet aan de comp ligt.
FF eerst de hardware nalopen dus.

sowieso al de troep van die cdrom verwijderen en standaard antwoord van ihd is altijd modem reseten, dus dat zou ik ook proberen als je dat nog niet heb gedaan.

en dan pas aan de telefoon hangen. Heb werkelijk geen idee wat de tijden ervan zijn. Het enige wat ik weet dat ze veel geld in de IHD hebben gestoken

• ColdSTone|IA
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-12-2017

ColdSTone|IA

lui..

Stel de lan-verbinding in op DHCP en het moet werken. Eventueel is het nodig om op herstellen te klikken, je moet dan een ip in de 82.nogwat reeks krijgen als je modem al is aangemeld, een ip in de 10.nogwat reeks als je modem nog niet is aangemeld.

Je moet zowiezo een ip krijgen, als modem offline is krijg je een ip in de 192.168.100.x reeks, om de modempagina te bereiken kun je naar http://192.168.100.1 gaan.

Als dit niet lukt is er wat anders mis...

succes

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Wel verzonden pakketen en 0 ontvangen is een netwerk probleem. Dus of een probleem met de auto-sensing van je netwerk kaart icm de motorola modem. (zet hem eens op fixed 10M-HALFDUPLEX).

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Modem heb ik al een keer of dertig gereset , maar waarom doet die pc van hun het wel bij mij en niet bij hun . Werkt volgens mij met hetzelfe principe. Utp kabel erin en internetten maar . Ben er nu al zo'n 30 uur mee aan het klooien geweest maar schiet niet erg op zo.

Verwijderd

Wat is trouwens je IP als je die aan de modem hangt?

Als je modem goed is aangemeld hoor je een 81.* / 82.* // 83.* IP te krijgen.
Is dit niet het geval, dan kan je altijd nog de coax eruit trekken(uit de modem) en dan hoor je een 192.168.100.* adres te krijgen.

Als je wel een 192 adres krijgt zonder coax, maar met een 169.254, kan je aan de ihd vragen of ze je modem eens opnieuw kunnen provisionen. Dit wil nog wel eens helpen.

Krijg je wel zo'n mooi publiek ip adres, dan kan je de cd weggooien. Wat doet de CD? De verbinding met de modem wordt gecontroleerd, eventueel IE 6 wordt geinstalled (zit al in XP), en je kan als je het zelf te veel moeite vind je mail instellingen in OE laten zetten. Niet echt veel dus in het geval van XP.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 00:14:
Wat is trouwens je IP als je die aan de modem hangt?

Als je modem goed is aangemeld hoor je een 81.* / 82.* // 83.* IP te krijgen.
Is dit niet het geval, dan kan je altijd nog de coax eruit trekken(uit de modem) en dan hoor je een 192.168.100.* adres te krijgen.

Als je wel een 192 adres krijgt zonder coax, maar met een 169.254, kan je aan de ihd vragen of ze je modem eens opnieuw kunnen provisionen. Dit wil nog wel eens helpen.

Krijg je wel zo'n mooi publiek ip adres, dan kan je de cd weggooien. Wat doet de CD? De verbinding met de modem wordt gecontroleerd, eventueel IE 6 wordt geinstalled (zit al in XP), en je kan als je het zelf te veel moeite vind je mail instellingen in OE laten zetten. Niet echt veel dus in het geval van XP.
Er komt op de ethernet laag al geen pakket binnen dus een ip zal je nooit verkrijgen natuurlijk ;)

Dat moet eerst gefixed worden. Als je pc een vast ip geeft in 192.168.100.* moet je modem kunnen pingen iig op 192.168.100.1(? die weet ik niet helemaal zeker even is bij mijn ouders dat ze dat hebben zo'n ding).

Dat eerst oplossen, dan verder zoeken en de KCMA bellen als het nog niet werkt.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

Modempje heeft ook ingebouwd dhcpservertje.

Het IP van de modem is idd 192.168.100.1

• C-BAS33
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-01-2025
o ja die cd :'( ik weet nog toen ik die de eerste x gebruikte... IE vol met wanadoo icoontjes :(

gewoon zelf een verbinding aanmaken, werkt prima

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:43
ik heb een vergelijkbaar probleem gehad...alles geinstalleerd, lampjes branden en alles maar alleen geen site te openen...uiteindelijk werkte resetten voor mij...maar ik zie dat je dat al geprobeerd hebt.
Een vriend van mij had ook problemen, na veel aandringen zijn ze langsgekomen, en bleek er een scheur in de kabel te zitten....

[ Voor 54% gewijzigd door Odysseus1985 op 30-03-2004 00:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ken toevallig iemand met zelfde abbo en modem , kan ik die modem van die ander ook bij hun proberen?????? en andersom??????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 07:16:
Ik ken toevallig iemand met zelfde abbo en modem , kan ik die modem van die ander ook bij hun proberen?????? en andersom??????
Casema bellen en om zetten op DHCP ;)
Dan hoef je in iedergeval die klote :( cd niet meer te gebruiken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 07:39 ]

Verwijderd

Als het goed is worden nieuwe klanten direct DHCP :7

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:37
Ik heb hetzelfde propbleem gehad dat casema niet werkte (of wanadoo what ever).

- Kijk eens in netwerkeigenschappen, ALLE protocolle verwijderen behalve client voor microsoft netwerken en tcp/ip. Bij mijn schoonopa stonden er heel veel andere zooi in wat conflicten met elkaar gaf op een of andere maniet

- Casema cd erin

- wizardje volgen

- En dan heb ne ja stuk of 4 keer opnieuw opstarten casema/wanadoo geinstalleerd. Dan heb je een icoontje waarmee je kunt "inbellen" op het wanadoo netwerk en DAN kun je internetten.

Ik hoop dat dit bij jouw ook help, bij mij wel in iedergeval.

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
hmmz... Dit ken ik ook wel, maar natuurlijk heb je tig verschillende manieren om het op te lossen...

Bij mij was het probleem dat mijn tante ook internet via wanadoo of whatever had aangeschaft, maar toe ik alles probeerde in te stellen, ging alles telkens verkeerd.
Naderhand een nachtje erover geslapen te hebben, kwam ik er achter dat ik niet als admin was ingelogt en dat hij natuurlijk niets onthield wat ik instelde... *zucht*

Kijk even na of je als admin bent ingelogt.

Succes met het tijdrovende probleem.

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-05 14:04
Mmm nostalgie >:)

Ik was vroeger 2 jaar lang Casema Slachtoffer (Giro 666 :Y)).

Met Windows 2000 gebruikte ik een proggie om de verbinding op te zetten.. Enternet 600 heette dat voglens mij. Die van de Casema CD liep inderdaad vaak vsat of gaf heel wazige blauwe schermen met telkens weer andere DLL's.

Toen kwam Windows XP Beta en die ondersteunde standaard dat protocol die de Com21 modems toen gebruikte. PPP volgens mij.

Maarja, lijkt er bij jou op dat het fout gaat tussen de ethernet kaart van de Medion PC en die van de Modem. Neem is een ander ethernet kaartje mee en installeer die in de Medion bak? Of probeer eens bij jou thuis emt die medion bak gewoon een netwerk op te zetten met je andere PC('s). Mocht dit werken.. Dan is het wel duidelijk, Modem kadoek.

57696520646974206c65657374206973206e657264

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik heb vanaf begin maart ook Casema. Die instructies die op die CD-rom staan zijn al achterhaald...

• Als eerste moest ik de modem aanmelden op het netwerk (dat ging zonder foutmelding)
• Toen moest ik een verbinding gaan maken zodat ik via de modem kon inbellen.

Die laatste stap lukte me steeds niet. Hoe dan ook, ik kon niet inbellen. Wel viel me op dat mijn virusscanner niet meer knipperde na een herstart. Bleek dat ik al meteen op het internet zat, via DHCP. Ik had dus blijkbaar die hele cd-rom niet nodig gehad!

Een aantal vragen voor je:

• wanneer hebben die kennissen dat pakketje gehad?
-Hebben ze dus al wel internet via DHCP of niet...
• Heb je het modem geactiveerd?
• Heb je al een andere UTP kabel geprobeerd?
• Kan je het modem bereiken op http://192.168.100.1 ?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Verwijderd

Kan je het modem bereiken op http://192.168.100.1
Mocht http://192.168.100.1/ niet werken dan moet je eerst een route aanmaken naar het modem met:

route add 192.168.100.1 mask 255.255.255.255 10.48.121.17

het laatste IP nummer moet je vervangen voor het IP nummer van je modem (welke je kunt achterhalen met IPConfig / Winipcfg).
Foutmelding gaat dus over casema.exe
Wat is de éxacte foutmelding?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2004 14:37 ]

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-05 16:02

sjaak

un giorno credi

Casema cd geeft idd wel eens foutmeldingen, al weet ik niet waarom en in welke situatie. Zoals al werd gezegd, modem aansluiten op de nic, modem is blijkbaar al geactiveerd dus je moet een publiek ip krijgen. Krijg je een 169? Coaxkabel loshalen van het modem en dan moet je 192.168.100.11 krijgen. Krijg je dan nog steeds een 169? Is of de utp of nic kapot of in het geval van een witte motorola kan de linkspeed te hoog staan. Deze ff aanpassen en op 10 half mode zetten. Modem en pc resetten, dan zou je wel een publiek ip moeten krijgen. Mocht dat nog niet helpen moet het modem even opnieuw geactiveerd worden en anders ff op de dhcp gegooid worden.

Succes!

Verwijderd

Topicstarter
Fout melding van cd-rom is dat er iets niet goed is met Casema.exe.

Aanmelden heeft casema al gedaan, omdat hun dacxhten dat dit het probleem was

Kabel heb ik mee naar huis genomen en werkt bij mij wel.

Syteem is hagelnieuw drie weken oud en door deze problemen heb ik langzaam geformateerd en alles opnieuw geinstallerd.

Dit is ook hun aller eerste internetpoging(erg leuk voor ze zo)

Denk dat ik er morgen weer eens heen ga , om te proberen contact te krijgen met die modem.

Nog iets wat ik vergeten ben , als ie eenmaal verbinding heeft met die modem (10 minuten ) dat wel pakketjes verzenden maar 0 ontvangen , alles gewoon aan laten staan stekker van modem eruit en er weerin dan wel een hoop pakketjes ontvangen.

De ene keer heeft ie wel een ipadres en de andere keer ook weer niet.

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Maar welke ip adressen krijgt de nic dan toegewezen?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De ene keer heeft ie wel een ipadres en de andere keer ook weer niet.
Klinkt als een gare modem... Weet niet of het zo is... Kans is wel groot

• pang
of gare netwerkkaart maar dat idee is al meerdere keren geoppert, weet alleen niet of je dat al heb geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Pc heeft standaar netwerk kaart , deze werkt zonder fout meldingen. Heb ook degene erin gedaan van Casema maar dat hielp ook niet.

Nogmaals ik heb deze pc op mijn dsl lijn van Demon aangesloten en hier werkte hij wel meteen.

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02-2025
Je hoeft de casema-installatie CD niet te draaien als Casema de DHCP-service in die wijk heeft geactiveerd, anders moet je dat wel!

Kijk ook eens welke versie die CD is V2.5 of V3.0 (V2.5 is veel beter!)

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Verwijderd

Topicstarter
Het id de nieuwste uit mijn hoofd 3.2 .

• olie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-02-2025
Vraag eerst is (ja, aan de helpdesk) of in de wijk DHCP wordt ondersteunt.
Is dit niet het geval, gebruik dan V2.5!

Win10 Pro x64, I7-3770, Z77A-GD65, 16GB G.Skill, SSD 850-256, GTX970

Verwijderd

Topicstarter
Door omstandigheden gisteren pas tijd gehad . Zet de modem aan en het online lampje brande niet een paar keer gereset zonder resultaat .

Computer aangezet en nu starte die wel meteen goed op direct verbinding met die modem . Casema gebeld en nu werd er een keer vriendelijker gedaan .Geen storing in de buurt en het filter hadden ze al uit de centraal kast gehaald dus de 14e komen ze weer langs met een nieuwe modem dus hopelijk zit daar het probleem dus toch in .

Greetz en many thnx.

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Ik zat laatst ook een paar uur zonder internet. Ik probeerde een programmaatje uit, had wat instellingen in het register veranderd, msconfig daarnaast gebruikt, en na de benodigde restart kwam hij niet meer online. Op een andere computer ook uitgeprobeerd met XP. Ook niks.
Casema helpdesker gebeld, modem gereset, alles hielp niet. Helpdesker was radeloos. Na een gesprek van 50 min kon hij er niks meer aan doen, hij raadde me aan om opnieuw te bellen. Toch maar weer eigewijs geweest en geprobeerd om op m'n ouwe p1 bak met w2k het handeltje aan te sluiten. Ja hoor, resultaat! Weer terug op XP had het weer geen resultaat. Bij toeval kwam ik erachter dat op beide machines de service DHCP(client) was uiteschakeld. Op die eerste computer was dat dus schijnbaar toeval geweest, op die tweede had ik dat zelf moedwillig gedaan om het beestje (celeron 450) wat sneller te maken. Toch maar weer ingeschakeld en alles liep weer als een trein. Wellicht bij jou hetzelfde probleem?

Een paar eigenschappen van deze storing: je krijgt het IP adres 0.0.0.0 aangewezen, je kan niet het modem bereiken op http://192.168.100.1, de casema helpdesker kan het modem wél bereiken.

Verwijderd

Topicstarter
Update

Casema is van de week weer langs geweest en hebben weer wat zitten rommelen in de centraalkast buiten en jawel het online lampje brand weer , maar voor de rest geen internet , doen zo ook niets aan want daar komen ze niet voor . Volgens mijn weten ze het gewoon niet.

Het moeilijk bereiken van de modem heb ik nu opgelost , heb de netwerk kaart die ze van Casema hebben gekregen erin gezet en deze werkt een stuk beter met de modem als de onboard kaart . Krijg nu wel direct verbinding met de modem.

Ik krijg nu het volgende Ip-adres 169.254.240.146 maar kom ik het internet niet mee op als ik nu op herstellen druk dan krijg ik een melding dat ik geen geldig ip-adres heb en krijg het volgende ip-adres 192.168.100.1.1 . Als ik op herstellen druk duurt het een minuut of drie totdat ik deze melding krijg.

Heb alle andere protocollen uitgeschakeld, alleen Client voor microsoft en internetprotocol staan nog aan. Firewire kaart en andere netwerk kaart uitgeschakeld in config scherm . Dhcp staat aan . Casema cd pakt ie nog steeds niet .

Heb mijn eigen pc er ook nog aan gehangen maar die werkt ook niet op hun lijntje maar pakt wel die cd van Casema maar ik wil die zooi niet op mijn pc dus heb ik de installatie niet afgemaakt.

Als iemand ideeen heeft graag.

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Dan moet jouw modem waarschijnlijk nog op de dhcp aangemeldt worden. Doe ff de volgende test:

Zet je modem in standby en start je pc opnieuw op. Kijk bij de lan-verbinding welk ip adres je krijgt. (als het goed is 192.168.100.11)
Zet hierna je modem weer terug online, klik bij de lanverbinding in het tabblad ondersteuning op herstellen. Wat voor ip adres krijg je nu? (als het goed is 169.254.x.x)

Kloppen beide bovenstaande stappen, bellen en zeggen dat je geen ip-adres van de dhcp krijgt en wel als het modem in stand-by staat.

Mocht trouwens de stand-by truuk niet helpen, draai dan ff de coax los van het modem, helpt altijd.

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ook de casema installatie doen voor een Nt systeem ??? Dit is dus geheel handmatig alles instellen .Heeft dit nut ?

• Floor-is
  • Laatst online: 12-05 16:36

Floor-is

5.2

Best knap trouwens, Casema biedt pas per 1 april weer internet aan. Jij hebt dus shit met Wanadoo. Of was je iedereen (inclusief Casema) voor bij het aanvragen van deze verbinding? (Gezien je topicstart op 29 maart kan je niet anders dan Wanadoo hebben)

Ik werk niet bij Casema, heb er geen drol mee van doen. Maar ik irriteer me er wel mateloos aan dat Wanadoo en Casema hetzelfde worden genoemd en dat gewoon echt niet zijn...

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Als je ze belt is het gewoon de Casema helpdesk , installatiie cd ook gewoon Casema dus ik snap niet wat je zit te zeuren want het woord Casema komt je overal tegen , staat zelfs groot op de doos. Wanadoo = Casema en andersom.

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:10
of gewoon de laaste versie drivers downen van www.casema.nl. Maar dat ativatie gebeuren dat ging bij ons ook helemaal fout want we hadden eeen verkeerde code ofzo

• theezeefje
  • Laatst online: 12-05 13:59

theezeefje

Poehee

Krijg je al een IP toegewezen ??
Zo nee, heb je ZoneAlarm oid geinstalleerd ??

Heb je een Wanadoo Free of Smartpack of ADSL gehad ?

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
heb je wel een Goed mac adres op je netwerkkaart zitten?

• jongetje
Vorkie schreef op 19 april 2004 @ 00:49:
heb je wel een Goed mac adres op je netwerkkaart zitten?
Kun je tegenwoordig ook een slecht mac adres hebben?!?!?!

Verwijderd

Floris schreef op 17 april 2004 @ 18:05:
Best knap trouwens, Casema biedt pas per 1 april weer internet aan. Jij hebt dus shit met Wanadoo. Of was je iedereen (inclusief Casema) voor bij het aanvragen van deze verbinding? (Gezien je topicstart op 29 maart kan je niet anders dan Wanadoo hebben)

Ik werk niet bij Casema, heb er geen drol mee van doen. Maar ik irriteer me er wel mateloos aan dat Wanadoo en Casema hetzelfde worden genoemd en dat gewoon echt niet zijn...
Het is altijd Casema geweest (hier in Delft iig), daarna is Casema overgenomen door Wanadoo (?), het was iig ineens Wanadoo powered by Casema, en als ik jouw bericht goed begrijp wordt het weer gewoon Casema. Waarom irriteer je je eraan dat mensen wanadoo en casema door elkaar heen gebruiken? Voor hen is het praktisch hetzelfde...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 08:26 ]

• jongetje
Verwijderd schreef op 19 april 2004 @ 08:26:
[...]

Het is altijd Casema geweest (hier in Delft iig), daarna is Casema overgenomen door Wanadoo (?), het was iig ineens Wanadoo powered by Casema, en als ik jouw bericht goed begrijp wordt het weer gewoon Casema. Waarom irriteer je je eraan dat mensen wanadoo en casema door elkaar heen gebruiken? Voor hen is het praktisch hetzelfde...
Er zijn nu TWEE internetaanbieders op de kabel van casema:
- Wanadoo
- Casema

Daarom is het lastig als ze door elkaar haalt.

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt nu eindelijk . Toch maar weer de helpdesk gebeld en nu eindelijk een keer iemand die niet meteen begint te brullen dat het aan de pc ligt.

Hij heeft de modem opnieuw aangemeld en klaar het werkt, 10 minuten werk , en nog gewoon een kwartier zitten ouwehoeren met die vent , gewoon top . Het kan wel .

Iedereen bedankt voor de hulp en het medeleven . :*) :*) :*)

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Verwijderd schreef op 21 april 2004 @ 00:22:
Het werkt nu eindelijk . Toch maar weer de helpdesk gebeld en nu eindelijk een keer iemand die niet meteen begint te brullen dat het aan de pc ligt.

Hij heeft de modem opnieuw aangemeld en klaar het werkt, 10 minuten werk , en nog gewoon een kwartier zitten ouwehoeren met die vent , gewoon top . Het kan wel .

Iedereen bedankt voor de hulp en het medeleven . :*) :*) :*)
Mooi een factuur indienen van de gemaakte kosten en aftrekking van abonnements kosten voor de tijd dat je niet online bent geweest :)

Verwijderd

Topicstarter
Zelfs dat bood hij aan uit zich zelf om dat te regelen.
Pagina: 1