Newsserver Concepts ICT

Pagina: 1
Acties:

• KubikNL
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-04 17:21
Ik zit meer dan een jaar bij Concepts ICT als adsl provider. Sinds een paar weken zijn de postings op hun newsserver incompleet (99%). Ze hebben enkele mnd geleden hun newsserver wel ge-upgrade en de postings waren toen vaak wel compleet. Ik gebruikte dan een payserver om de rest binnen te halen.
Heeft iemand ook ervaring met de slechte kwaliteit van newsserver over de afgelopen weken.
Dat ze niet alle postings meenemen kan ik nog begrijpen, maar zo weinig complete files vind ik echt absurd.

Verwijderd

}) }) }) het is slecht gesteld met concept

ze hebben niet veel intrsse om er iets aan te doen
het is een zootje
ze zijnalleen vlot met rekeningen sturen

news server hoort niet bij het pakket je betaalt er ook niks voor zeggen ze

wanneer het opgelost wordt zal hun een zorg zijn

neem er een payserver bij om de gaatjes te vullen dat is niet te doen })

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45
uhm sinds wanneer heeft concepts een news server?
zit al langer dan een jaar bij hun en heb er nooit iets van gehoord
enige info? login etc?

Verwijderd

Nou ze hebben in het pakket de news groepen.
Ik kan wel even laten lezen wat er in hun laatste mail stond.

Mail concept
U moet begrijpen dat u betaalt voor een ADSL verbinding. Dit is de mogelijkheid om op internet te komen. Wat u op internet doet is niet onze verantwoordelijkheid en nieuwsgroepen zijn daar een onderdeel van. Newsservers van ons worden als een gratis extraatje aangeboden maar hebben geen prioriteit omdat ze niet specifiek bij een pakket horen. Het is iets gratis en u betaalt dus niet voor deze service.

De newsservers van ons zijn lange tijd niet door ons beheert. We zijn nu bezig met het goed opzetten van een nieuw systeem, echter moeten daar veel dingen voor aangeschaft en ingesteld worden. Dit kost nogal wat tijd aangezien het geen hoge prioriteit heeft. Er wordt aan gewerkt, maar hoe lang dit nog gaat duren weet ik helaas niet.

Zover ik zelf begrepen heb zijn er op internet ook andere news servers waar u gebruik van kunt maken. Ik raad u dus aan om deze eens op te zoeken.

Dus wanneer weten ze niet.
Daar moet je het mee doen.

ik heb geen wide open verbinding nodig voor urls binnen te halen.