Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

kan SMS abbo niet beeindigen

Pagina: 1
Acties:

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
Mijn pa heeft zich ooit is aangemeld voor een of andere SMS dienst waarmee hij de tussenstanden van Feyenoord doorkreeg.

Maar op een zekere dag wilde hij weer van deze SMSjes af maar nu wil dat niet meer lukken.
De SMSjes worden alleen verstuurd tijdens wedstrijden van Feyenoord, en de afzender is 17900839272.
Volgens mij is de korte code 2006, maar als ik daar heen SMS krijg ik ook weinig nuttigst terug.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals een berichtje terug sturen in de trend van uit of help, maar dan krijg ik direct een rapport die letterlijk zegt mislukt.

Kent iemand deze SMSclub en weet hoe we van die vervelende SMS afkomen

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

De mobiele provider kan met een druk op de knop ALLE 06diensten naar gezegd nummer uitschakelen. :-)

Maar dan ben je wel ALLE 06diensten naar de mobiel kwijt!

Efkes klanten service bellen.. ze bijten niet hoor!

[ Voor 16% gewijzigd door swampy op 29-03-2004 22:21 ]

There is no place like ::1

Verwijderd

http://www.orange.nl/media/xls/sms_shortcodes.xls

In dit Excel bestand vind je alle afmeldcodes voor alle SMS diensten. 2006 staat er niet bij, maar er staan wel veel diensten van Feyenoord tussen.

Verwijderd

op www.smsafzeggen.nl kan je eventueel ook terecht voor dit soort problemen. Ook 2006 komt niet voor in hun lijstje, maar wellicht dat die code ook weer bekend staat onder een andere code. Veel succes in ieder geval!

Verwijderd

Als ze nergens aangeven hoe je de dienst kunt stoppen, zijn ze in overtreding met de code die afgesproken is.

In het geval van KPN -en de andere providers waarschijnlijk ook- zou dit afsluiting van de contentprovider in moeten houden, maar ik weet niet hoe dit in de praktijk is gaat.

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09
Hij heeft zich in aug. 2002 aangemeld voor deze dienst, omdat Feyenoord zich toet kon kwalificeren voor de CL.
hij is er bij gekomen door een advertentie in De Telegraaf.

wij hebben daarnaa een aantal pogingen ondernomen om van deze dienst af te komen.

Het scheelt dat zijn abbo wordt gefinacierd door zijn baas, maar jullie begrijpen ook wel dat hij dit ook niet leuk vind.
Er wordt al bezuinigd op de telefoonrekeningen door gesprekken buiten het Interne netwerk van AVEBE (daar werkt ie) te blokkeren.
maar jammer genoeg worden de SMSjes niet geblokked.

als ik die afzender intyp in google is er 1 result en dat is die van smsafzeggen.com.
Daar is een man (of vrouw natuurlijk) die hetzelfde probleem heeft als wij maar er staat jammer genoeg geen oplossing bij :(.

In die lijst van Orange staat het nummer ook niet in.

als ik het goed begrijp is het verstandig om ff vodaphone te bellen?

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 17:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

rfolkers schreef op 29 maart 2004 @ 22:50:
Hij heeft zich in aug. 2002 aangemeld voor deze dienst, omdat Feyenoord zich toet kon kwalificeren voor de CL.
hij is er bij gekomen door een advertentie in De Telegraaf.

wij hebben daarnaa een aantal pogingen ondernomen om van deze dienst af te komen.

Het scheelt dat zijn abbo wordt gefinacierd door zijn baas, maar jullie begrijpen ook wel dat hij dit ook niet leuk vind.
Er wordt al bezuinigd op de telefoonrekeningen door gesprekken buiten het Interne netwerk van AVEBE (daar werkt ie) te blokkeren.
maar jammer genoeg worden de SMSjes niet geblokked.

als ik die afzender intyp in google is er 1 result en dat is die van smsafzeggen.com.
Daar is een man (of vrouw natuurlijk) die hetzelfde probleem heeft als wij maar er staat jammer genoeg geen oplossing bij :(.

In die lijst van Orange staat het nummer ook niet in.

als ik het goed begrijp is het verstandig om ff vodaphone te bellen?
Yup vodafone kan dat nummertje wel verwijderen...en als inderdaad het "geen afzeggen" soort is...kan je verwachten dat die service binnenkort opgedoekt is!

There is no place like ::1

Pagina: 1