Toon posts:

probleem pioneer slot in met dvds afspelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bekend probleem, echter geen oplossing gevonden.

Mijn pioneer dvd speler slot-in (weet exact type nr niet, doet er ook niet toe) leest op meer dan 1speed bij het afspelen van een dvd. dit is onder andere te horen aan het vliegtuiggeluid en het lampje dat eerst 1 sec leest, dan paar sec niet, dan paar sec wel. dvd blijft dus hard ronddraaien en dit veroorzaakt schokken tijdens het afspelen.

mijn nec 1100 dvd brander op andere pc leest netjes op 1 speed bij het kijken van de film.
De pioneer deed dit al bij win2k en bij een fresh winxp install ook. met powerdvd en windvd.

andere topics erover:
Pioneer DVD 16x40 slot-in wordt een beetje heet...
Pioneer dvd langzamer laten lezen??
[rml][ DVD-ROM] welke stille DVD-ROM ?[/rml]

heb cd-bremse geprobeerd wat in dit laatste topic staat, kan daarbij echter niet de snelheid instellen. (of moet ik daarvoor rebooten? dacht het niet maar mijn duits is niet al te goed)

nogal irri dus :*)
dus mijn vraag, heeft iemand een proggie om de speed te limiten tot 1x?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 22:16 ]

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
AOpen heeft ook zo'n tooltje dacht ik, zal iets van SilentDrive heten ofzo. Werkt ook op niet-AOpen bordjes lijkt me.

Verwijderd

Topicstarter
nog even gezocht en dat proggie van nero, silent drive helpt. dus probleem is voorbij :)

Verwijderd

Er is ook zo'n programma te vinden bij pioneer, maar die werkt van type 106s of 116s dacht ik. Dus dat werkte toendertijd niet bij mijn type 105s. ik zal de precieze link even zoeken.

al gevonden:
http://www.pioneer.nl/nl/...=support/software#utility
dan zoeken op spdwin.exe

succes

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2004 15:00 ]