spamassasin kent Outlook 2003 niet

Pagina: 1
Acties:

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-11 22:17
Ik mail wel eens via een mailinglist. De mail via die list wordt op de server gecontroleerd door spamassasin. Veel van mijn emails krijgen de titel spam. Dan wordt ***SPAM*** aan het onderwerp toegevoegd. Dit komt door het volgende:

tests=FORGED_MUA_OUTLOOK, MISSING_OUTLOOK_NAME

Het lijkt er dus op dat spamassasin mijn outlook niet kent. Ik maak gebruik van outlook 2003. Zou het kunnen dat deze spamassasin niet up to date is en Outlook 2003 nog niet kent?

Is er een manier om mijn mail als Outlook 2000 bestanden te versturen of is er een andere oorzaak?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:06

DDX

en welke versie van spamassassin draai je ?

(was volgens mij bekende bug in oudere versies nml)

[ Voor 40% gewijzigd door DDX op 29-03-2004 21:01 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

• argro
Ik draai geen spamassasin, de mailinglist wordt op zijn server gecontroleerd met spamassasin.

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:06

DDX

argro schreef op 29 maart 2004 @ 21:01:
Ik draai geen spamassasin, de mailinglist wordt op zijn server gecontroleerd met spamassasin.
mja dan moeten ze die servers eens updaten ?
misschien dat je met een rule in outlook al je uitgaande mail de header kan aanpassen, maar ik denk het niet...

https://www.strava.com/athletes/2323035

• argro
Ik beheer die server dus niet, dat is het probleem. De persoon die dat wel doet heeft geen tijd om er iets aan te doen. Vandaar dat ik nu probeer met een kant en klare oplossing voor hem (of mezelf) te komen zodat ik van dit gedoe af ben. Ik zal in ieder geval tegen hem zeggen dat hij spamassasin moet gaan updaten. Ik hoop dat het probleem dan uit de wereld is.

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

Weet je welke mailserver hij heeft? Als hij bv MDaemon gebruikt waar SpamAssasin standaard in zit dan zal hij moeten upgraden naar MDaemon 7. Deze laatste versie van MDaemon zal ook automatisch SpamAssasin updaten.
Pagina: 1