Ik weet dat het al vaak gevraagd is maar het lukt me toch nog niet.
Ik heb in de search gezocht en vond een stukje code in een oud topic.
Dit werkt alleen nog niet!
Dit is uit een test applicatie die ik ff snel heb gemaakt omdat het in de uiteindelijke applicatie te ingewikkeld werd. Ik heb 2 textfields neergezet en een button om de gegevens in de database te plaatsen. De code is de actie verbonden aan de button. Er wordt nu door Jbuilder 9 gezegd "cannot resolve symbol: variable event in class bla.Framebla. Kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe?
Ik heb in de search gezocht en vond een stukje code in een oud topic.
Dit werkt alleen nog niet!
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| void toevoegen_actionPerformed(ActionEvent e) { String naam1 = naam.getText(); String s = "1234"; int n = Integer.parseInt(s); if (event.target == nummer) { n = Integer.parseInt(nummer.getText() ); } Statement statement = database_naam.createStatement(); String query= "INSERT INTO tabel (naam) VALUES ('"+naam1+"')"; try { statement.executeUpdate(query); } catch (SQLException ex) { } } } |
Dit is uit een test applicatie die ik ff snel heb gemaakt omdat het in de uiteindelijke applicatie te ingewikkeld werd. Ik heb 2 textfields neergezet en een button om de gegevens in de database te plaatsen. De code is de actie verbonden aan de button. Er wordt nu door Jbuilder 9 gezegd "cannot resolve symbol: variable event in class bla.Framebla. Kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 21:07 ]