Virussen verwijderen voor ze in Outlook komen

Pagina: 1
Acties:

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb hier een PC waarop enorm veel virussen aankomen. Deze virussen worden er netjes uitgehaald door Norton Antivirus. Het probleem is dat deze virussen veel overlast veroorzaken in mijn mailbox. Is er een programma waarmee je virusmails kan verwijderen nog voor ze in Outlook komen?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Dan zou je denk ik toch naar de provider moeten gaan...biedt die geen virusscan aan op je mailbox?

[This is what you get when you mess with us]

• WimB
Nee, jammer genoeg niet. Ik zoek dus iets dat zich nestelt tussen Outlook en mijn POP3-mailbox.

Verwijderd

WimB schreef op 29 maart 2004 @ 20:39:
Nee, jammer genoeg niet. Ik zoek dus iets dat zich nestelt tussen Outlook en mijn POP3-mailbox.
Daar zit NAV nu. :)
Maar wat wil je nu precies?
Dat de files nog niet eens gedownload worden, of dat de desbetreffende mails uit de inbox in een andere box gezet worden?

• hessel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

Grutte Pier fansels

• WimB
Het liefst zou ik hebben dat ze niet gedwonload worden en direct uit mijn POP3 mailbox verwijderd worden.

• BoGhi
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 10:42
Inderdaad, op 'de' mailserver dus.. Aangezien je provider dat niet doet blijkbaar, kun je zelfs door een eigen server te gaan draaien, zie antwoord 2 hierboven (mailwasher).

Programmers don't die. They GOSUB without RETURN

Verwijderd

Of er je eigen mailserver tussen zetten natuurlijk..

Verwijderd

Ik heb sinds kort het zelfde probleem..
Ik krijg opeens zo'n 10 virussen per dag binnen.. ook gefilterd door Norton.
Gaan er op dit moment gewoon veel virussen rond of iets dergelijks?
Ik krijg ze voornamelijk vanaf hotmail accounts.. maar ook bijv van een universiteit in engeland waar ik vorig jaar studeerde....

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:10

J27

Ik verwijder de mails automatisch wanneer ze in outlook zelf binnekomen (na de virusscanner).

misschien heb je wat aan dit topic:

[rml][ outlook] inbox schoon houden van virus email[/rml]
Pagina: 1