Toon posts:

Vraag over ALDI computer (Medion MD8083)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laast zo'n Aldi computer gekocht maar ik wou de harde schijf uit mijn oude computer bij plaatsen, nu ging het inbouwen nog redelijk maar in Windows XP krijg ik de schijf niet te zien terwijl alle andere apparaten (DVD-Rom en DVD-brander) wel werken. Het eerste waar ik aandacht is dat de bus is uitgeschakeld in de BIOS. Dus ik start mij computer opnieuw op en verwachtte wel een commando zoals F1 of Delete om in de BIOS te komen |:( . Nou niet dus het enigste wat je te zien krijgt is een Pentium 4 HT logotje.

Weet iemand hoe je in de BIOS kan komen op deze computer?

Thx

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dát staat vast wel in je handleiding, kan me niet voorstellen dat het niet zo is. Heb je F2 en F8 ook al geprobeerd?

Verwijderd

F1, DEL en ESC zijn vaak knoppen waarmee je in BIOS kan komen (F8 is savemodus dacht ik, maar dat terzijde)

Als het niet een van die 3 knoppen is (tijdens opstarten gewoon buttonbashen op een van de drie :P), dan zou ik inderdaad mobo handleiding raadplegen :)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-01 01:08

job

F2 kan ook nog.
kwam ik laatst tegen bij een asrock mobo tegen.

waarschijnlijk als je op esc of tab drukt, verdwijnt dat intel logo en zie je het post scherm, daar zal vast wel instaan hoe je je bios inkomt.
Vliegt alles te snel voorbij, druk dan eens op pause, dan zet je de boel even stil :)

Wat de HD betreft, waar zie je hem niet? bij de verkenner niet??
Dat is normaal je zult hem eerst nog moeten formateren bij schijfbeheer.

[ Voor 85% gewijzigd door job op 29-03-2004 20:33 ]

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

F12 kan ook hoor :)

of mijn altijd werkende maar minder vriendelijke benadering:
toetsenbord op zn kop en hard duwen.. krijg je een keyboard error en gaat ie vanzelf naar bios :P

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 08:15
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 20:27:
Weet iemand hoe je in de BIOS kan komen op deze computer?
De DEL toets is het :)

Verwijderd

Topicstarter
Ok hier kan ik tenminste mee vooruit.

thx iedereen
Pagina: 1