SVCD op DVD-r

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-02 21:11

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Oke, ik heb een beetje ( voor mij ) moeilijke vraag.

Ik heb 22 ER afleveringen in MPG2 formaat, ongeveer 750mb p/s. Ik heb ze van divx omgezet naar SVCD.

De resolutie is: 480x576 in PAL Codering.
Als ik de files via TMPGenc AUTHOR probeer te authoren, krijg ik een foutmelding over een incorrectie resolutie. De resolutie moet 352x288, 352x576, 704x576 of 720x576 zijn voor het maken van een PAL DVD.

Ik kan de files omzetten naar DVD, maar dan moet ik weer alles gaan encoden, en kan ik maximaal maar 4 afleveringen kwijt op een DVD. Met een SVCD toch wel 6 episodes.

Ik kan dit laatste wel doen, maar kan ik dit doen zonder kwaliteitverlies? Het liefst zou ik deze MPG2 files gewoon op DVD branden, maar dan moet er wel een menu + chapter optie bijzitten.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? De episodes zijn van vrij hoge kwaliteit, HDTV opnames, en deze wil ik graag zo houden.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• amontillado
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:58
je kunt gewoon de svcd's op dvdr branden, je moet alleen de header even aanpassen. Er staat op zowel dvdrhelp.com als doom9.org wel een guide hoe het precies moet.
Resultaat is in de meeste standalones af te spelen.

"All that we see or seem, is but a dream within a dream" E.A. Poe

Verwijderd

Dit is prime op te lossen door wat te zoeken en op de hierboven genoemde guide sites. :)

Dit topic is gesloten.