Toon posts:

SPV VS verzekering

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al ongeveer 9 maanden een SPV van orange en het bevalt mij uitstekend!! Ik heb er niks over te klagen....
Maarja mijn probleem.
Mijn vorige telefoon was een samsung T 100 aangesloten bij debitel met een verzekering debitel Safety Plus. Hij was gestolen in het buitenland en kreeg van mijn verzekering voldoende geld terug, daarmee heb ik een SPV gekocht met orange abbonement. Ik gebruikte dat abbonement niet die gaf ik aan mijn zusje en gebruikte mijn oude abbonement (debitel) op mijn SPV. Werkte allemaal perfect dus nog steeds geen probleem.

Alleen gisteren....
Gisteren viel mijn telefoon uit mijn zak op de grond. Display stuk zitten drie groten barsten in. BALEN!!
Toen dacht ik heyyyy ik heb nog een oude verzekering afgesloten bij debitel...

Nu is mijn vraag kan ik een SPV laten maken of evt. geld terug krijgen van mijn verzekering bij debitel??

Iemand.....

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Hoe moeten wij dat ruiken? Bel ze op!

Verwijderd

Topicstarter
Jij misschien niet maar er zijn genoeg mensen die dat wel weten...

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ik denk idd dat de verzekering geval per geval bekijkt, en niet omdat A het wel mag dat B het ook mag :?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:56:
Jij misschien niet maar er zijn genoeg mensen die dat wel weten...
En hoe moeten forumbezoekers de interne policies van een bedrijf warmee jij een contract hebt gesloten kennen? Oftewel; het is een zaak tussen jou en Debitel, weinig nut dit op een forum te gaan vragen.

Verwijderd

Je Samsung was verzekerd. Dat IMEI nummer is bij de verzekering bekend. Zolang je dat niet hebt laten wijzigen is alleen die Samsung verzekerd en kan je met die SPV niets claimen...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 21:12:
Je Samsung was verzekerd. Dat IMEI nummer is bij de verzekering bekend. Zolang je dat niet hebt laten wijzigen is alleen die Samsung verzekerd en kan je met die SPV niets claimen...
Nee maar de verzekering wist dat die samsung gestolen was maar ik ben vergeten mijn nieuwe toestel (SPV) door te geven aan de verzekering.

Waarom ik ze niet bel is als ze zeggen nee het kan niet weten ze dat mijn phone stuk is en dan kan ik bijv. geen ander oud toestel op mijn verzekering gooien... een oude nokia of zo.....

Graag jullie mening... of ervaring.......

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 22:30:
[...]

Nee maar de verzekering wist dat die samsung gestolen was maar ik ben vergeten mijn nieuwe toestel (SPV) door te geven aan de verzekering.

Waarom ik ze niet bel is als ze zeggen nee het kan niet weten ze dat mijn phone stuk is en dan kan ik bijv. geen ander oud toestel op mijn verzekering gooien... een oude nokia of zo.....

Graag jullie mening... of ervaring.......
En dan? Dan zou je die oude Nokia willen claimen ofzo? Ik denk dat je weinig kans hebt. Niet gemeld/gewijzigd = niet verzekerd en achteraf wijzigen.. daar doen verzekeraars niet aan ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1