Toon posts:

geluid stottert

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers,

ik heb al maanden een Abit NF7 en nu ik de laatste tijd wat meer vrije tijd heb ben ik vooral bezig met muziek. Nu wil het niet lukken met mijn onboard sound..

Eerst had ik een soort van storing, soort tikken door de muziek heen. Dat is opgelost met een driver-update. Prachtig zou je zegge.. Dat is het ook, maar die driver is zo ontzettend software-afhankelijk dat mn geluid al begint te stotteren bij een muisklik, of als de proc maar een beetje stressed is.. Als ik me aanmeld bij msn, dan begint dat ding als een gek te stotteren. Dat is dus frei klosse en daar wil ik vanaf. Ik dacht, oude drivers maar, want die storing is nog beter dan dit... Nu heb ik het met die oude drivers ook

Weet er iemand een oplossing voor mij? Een (onboard) soundkaart hoort toch stottervrij te werken? Daar heb ik m wel voor gekocht..

Ik heb zo'n btje de volgende pc:
AXP 2400+ (vaak ondergeklokt naar 1800+)
Abit NF7
512mb DDR
GF4 MX 440se 128mb
windows 98se

Spyware vrij, virus-vrij, andere shit-vrij, het is echt een heel schoon systeem!!!!

oude driver: driver die op cd staat
nieuwe driver: nForce 2 driver 2.41

Wie heeft dit probleem nog meer gehad en wie zou mij kunnen helpen?

Eeuwige dank, matt.

Verwijderd

Hey,
Wat ik heb gedaan om het op te lossen is mijn toetsenbord en muis van OS/2 (ps2) of what ever, na mijn usb gezet.
Als je toetsenbord en je muis het teminste ondersteunen om ze op je USB aan te sluiten, en vergeet ook nie je USB aan te zetten in je bios.
Ik had hetzelfde als jou en ook met typen dat het ging stotteren.
Probeer dit eens, misschien dat het bij jou ook helpt.

Greetz,

• Jelmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:51
Ik had hier vandaag ook last van, oplossing staat in ASUS A7N8X Deluxe geluid tijdens typen blijft hangen. (heb zelf een Epox bordje, dus geldt niet alleen voor ASUS borden)

• DannyVersluis
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Drivers van je IDE Controller geinstalleerd?
Alle schijven in DMA Modus staan?

[IMG]http://www.danasoft.com/sig/dannyversluis.jpg[/IMG]