Toon posts:

[HK] Access - Techposts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees nou net het HK XS topic nog eens door om precies de eisen te bekijken.
Nu staat daar niet meer bij dat je 150 techposts moet hebben, maar wel is er bij gekomen dat je pas na 6 maanden een aanvraag mag doen.

Moet je nu alsnog die 150 tech posts hebben? Of niet? Ik snap er niets meer van.

[ Voor 9% gewijzigd door Kees op 30-03-2004 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:51

SmartDoDo

Woeptiedoe

Lees [rml]***[ HK] Nieuwe toegangsregeling, lees topic voor details***[/rml] eens door. Daar zou het duidelijk moeten staan :)

Er is in de tussentijd het een en ander veranderd namelijk.

/edit: Oh, dat bedoel je natuurlijk met dat hk xs topic :+ Heb niets gezegd :X

[ Voor 17% gewijzigd door SmartDoDo op 29-03-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:45
Nee, HK access moet je aanvragen, en aan de hand van jouw postgedrag en post-verleden wordt er bepaald of je erin mag , of niet.

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, je moet wel een redelijk aantal posts hebben zodat ze je kunnen beoordelen. Maar niet perse 150 techposts (ik geloof dat de minimumvoorwaarde is dat je SG/NSTM toegang hebt). En verder moet je niet negatief opvallen.... (Positief is altijd wel extra fijn natuurlijk ;) )

[ Voor 14% gewijzigd door ArthurMorgan op 29-03-2004 19:37 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

150 techposts zijn niet verplicht, zoals het daar staat heb je enkel SG-toegang nodig, en dat krijg je met 50 techposts en 2 maanden aangemeld zijn.

Het is echter wel zo dat je posts gescreened worden en een laag post-aantal ook betekent dat er extra streng naar de gemaakte posts gekeken wordt:
het kan best zin hebben om, als je niet zeker bent of je postgeschiedenis voldoet, eventjes te wachten en eerst een aantal goede, toevoegende posts te doen, dat kan soms juist in je voordeel werken.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 6 minuten 4 antwoorden, 't lijkt hier af en toe net de GoT Hellpdesk :)

4 antwoorden en één nutteloze reply

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lentje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:08
Ik had met 90 posts oid HK access aangevraagd en gekregen. Dus de 150 tech-posts lijken me niet van toepassing.

offtopic:
Heb nu wel een hk weekban :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lentje schreef op 29 maart 2004 @ 23:02:
Ik had met 90 posts oid HK access aangevraagd en gekregen. Dus de 150 tech-posts lijken me niet van toepassing.

offtopic:
Heb nu wel een hk weekban :x
Nee, maar dat was hierboven al gesteld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 19:32:
ik lees nou net dat hk xs topic nog is door om precies de eisen nog is te bekijken.
nu staat daar niet meer bij van dat je 150 techposts moet hebben. maar wel is er bij gekomen dat je na 6 maanden een aanvraag mag doen.

moet je nu nog die 150 tech posts hebben? of niet. ik snap er niets meer van
Als het er niet meer staat zal het wel niet meer gelden he, of is dat te simpel ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tt edit, openingspost edited. Nederlands is een groot goed, en aangezien de vraag beantwoord is heb ik dat speciaal voor de zoekmachine gedaan :)

[ Voor 44% gewijzigd door Kees op 30-03-2004 15:49 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stel dat je een keer in een wilde bui een quote uit IRC (je weet zelf hoe die zijn ;) ) in een nutteloos bullsh*t topic hebt geplaatst en daarvoor een OW hebt gekregen...

zeg niet dat dat bij mij zo is, maar zou je dan nog HK XS kunnen aanvragen?

(heb het zelf een tijd geleden gedaan, toen kreeg ik standaard en vaag mailtje waar ik nog niets aan had... << HK XS aangevraagd dus :P (hier was nogal onduidelijkheid over :+ ))

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 april 2004 @ 10:05:
stel dat je een keer in een wilde bui een quote uit IRC (je weet zelf hoe die zijn ;) ) in een nutteloos bullsh*t topic hebt geplaatst en daarvoor een OW hebt gekregen...

zeg niet dat dat bij mij zo is, maar zou je dan nog HK XS kunnen aanvragen?
Aanvragen kan nooit kwaad. Als jij de afgelopen tijd hebt laten zien dat je weldegelijk serieus kunt posten op GoT dan is één OW niet zo'n probleem. Het gaat om de kwaliteit die je toevoegt en die kan prima zijn, ook al ben je een keer over de schreef gegaan. Mensen veranderen tenslotte :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Even een algemene vraag over de HK access systeem.
Zijn User referenties mogelijk voor nog niet HK-leden die om acces vragen?
Daarmee bedoel ik dat, Als ik een user goed ken, die om HK access vraagt, heeft het dan ivloed als ik voor die user een goede refentie indien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
nee, er wordt gewoon gekeken naar zijn posts, en op basis daarvan komt hij er al dan niet in :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

DeX schreef op 01 april 2004 @ 10:23:
Even een algemene vraag over de HK access systeem.
Zijn User referenties mogelijk voor nog niet HK-leden die om acces vragen?
Daarmee bedoel ik dat, Als ik een user goed ken, die om HK access vraagt, heeft het dan ivloed als ik voor die user een goede refentie indien?
Nope, we doen niet aan vriendjespolitiek :P Iemand die door mede-users de HK in 'geholpen' wordt is niet de bedoeling :) Het moet echt door iedereen zelf verdiend worden die HK-XS ;)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:02

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

eenieder heeft het recht eens in de drie maanden een HK-screening aan te vragen (als zijn UID in aanmerking komt en hij SG-toegang heeft).
Als iemand dat doet, zal dat nooit een negatieve invloed op de beslissing hebben (het heeft wel een (zeer kleine) negatieve invloed als iemand deze (meermaals) voortijdig aanvraagt, of echt duidelijk is dat hij de betreffende stickies niet doorgelezen heeft).

Bij HK-screening is het zeker de bedoeling niet te screenen op een eenmalige overtreding, maar eerder op een breed overzicht van de recente postgeschiedenis
(react heeft nu ook dat postoverzicht voor gebruikers: in jouw geval http://gathering.tweakers...ind/poster/47289/messages
Dit geeft je wel een indruk hoe je meestal reageert in topics, staan daar veel behulpzame of toevoegende posts in...)

Er wordt ook geprobeert rekening te houden met of er verbetering zit in het postgedrag, of eventuele overtredingen ouder zijn en de gebruiker recentelijk juist duidelijk behulpzamer post, probeert zijn postgedrag te verbeteren als deze vroeger vaak negatief opviel.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1