Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Nee, de search engine schat eerst hoeveel berichten je hebt gemaakt en hoe verder je komt, hoe nauwkeuriger dit wordt. Dit staat er ook trouwens, aangezien er ongeveer bij staat
.
Ok, weten we dat ook weer. Maar waarom moet de search schatten? Dat ding kan toch alle reacties van mij uit de database halen en op die pagina's plempen. Daarvoor hoeft toch niets geschat te worden?Harm schreef op 29 maart 2004 @ 19:28:
Nee, de search engine schat eerst hoeveel berichten je hebt gemaakt en hoe verder je komt, hoe nauwkeuriger dit wordt. Dit staat er ook trouwens, aangezien er <cite>ongeveer</cite> bij staat.
edit:
ik zie net op deze pagina [rml][ bug] Posthistory paginaverdeling[/rml] staan. Dat gaat over bijna hetzelfde, alleen wordt niets over de oorzaak gezegd door Crisp. Die geeft zelfs toe dat het een bug is.
ik zie net op deze pagina [rml][ bug] Posthistory paginaverdeling[/rml] staan. Dat gaat over bijna hetzelfde, alleen wordt niets over de oorzaak gezegd door Crisp. Die geeft zelfs toe dat het een bug is.
[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 29-03-2004 19:45 ]
Er kunnen nl. ook posts zijn die jij neit mag zien, omdat ze ergens staan waar je geen toegang hebt. Ook kan de teller in de war zijn geraakt na verloop van tijd (niet onwaarschijnlijk).
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Hoe kan het nou dat ik mijn eigen posts niet mag zien? Maar die teller is wel een aannemelijke verklaring, als er reacties zijn in getrashte topics e.d.chem schreef op 29 maart 2004 @ 19:47:
Er kunnen nl. ook posts zijn die jij neit mag zien, omdat ze ergens staan waar je geen toegang hebt. Ook kan de teller in de war zijn geraakt na verloop van tijd (niet onwaarschijnlijk).
Omdat ze bv verplaatst zijn naar fora waar jij geen toegang tot hebt etc.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ok, problem solved dus. Bedankt Chem en Harm voor de info en de moeite.chem schreef op 29 maart 2004 @ 20:03:
Omdat ze bv verplaatst zijn naar fora waar jij geen toegang tot hebt etc.
dat topic gaat over het feit dat de navigatie zelf niet lekker loopt; dat is een template bugAtleX schreef op 29 maart 2004 @ 19:33:
[...]
Ok, weten we dat ook weer. Maar waarom moet de search schatten? Dat ding kan toch alle reacties van mij uit de database halen en op die pagina's plempen. Daarvoor hoeft toch niets geschat te worden?
edit:
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()