geforce2 met de nieuwere spellen

Pagina: 1
Acties:

• djfisjtik
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-12-2022
Hoi. Toevallig werd ik 2 keer achterelkaar geconfronteerd met een spel dat na installatie er gelijk uit klapte. Prince of Persia en de nieuwe Splinter Cell demo. Nu weet ik dat de geforce2 niet meer gesupport word en dat hij een paar dx generaties oud is. Maar is het nu zo dat het helemaal onmogelijk is geworden om iets nieuwere spellen te spelen?

Of is het een probleempje dat met een verse install van XP verholpen kan worden?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-02 18:46
Geforce 2 Mx/Gts/Pro/Ultra heeft geen support voor directx 8.0. De Ti dacht ik wel, maar weet niet of ie gesupport wordt, anders moet je eff in de topic van PoP 3d, er scheen patch te zijn die wat verhelpt.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Termi, de 2Ti heeft ook geen DX 8 compliance.

Er zijn nog wel wat spellen die een eis hebben lager dan DX 8.0 compliance, maar de spellen van tegenwoordig zijn eigenlijk gewoon leuker/beter speelbaar met een nieuwere kaart.

{signature}

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-02 12:16
UT 2004 en Far Cry doen het (hier) nog gewoon op een Geforce 2 mxje :+ (ookal meen ik in de readme van far cry gezien te hebben dat de MX niet gesupport is :P)

Verwijderd

djfisjtik schreef op 29 maart 2004 @ 19:07:
Maar is het nu zo dat het helemaal onmogelijk is geworden om iets nieuwere spellen te spelen?
Onmogelijk is erg overdreven. Ik heb de Splinter cell demo ook eens geprobeerd en die werkt inderdaad niet op een geforce 2. Maar er zijn genoeg andere nieuwe spellen die je kan draaien zoals inderdaad Far cry, Max Payne2, UT2k4, Will Rock etc.
BobR13 schreef op 29 maart 2004 @ 22:03:
UT 2004 en Far Cry doen het (hier) nog gewoon op een Geforce 2 mxje
:P Idem dito bij mij.