Toon posts:

help? 3Com Router werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een 3com router gekocht. Maar ik krijg hem niet draaiende. En er zijn zo ongeloofelijk veel dingen waar het aan kan liggen dat ik er echt geen idee van heb waar ik moet beginnen. Is er toevallig ook iemand die tijd/zin heeft om mij stap voor stap te helpen?

Je kunt posten / mailen of op msn.

stennis_nl@hotmail.com

Alvast bedankt!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:10

Super_ik

haklust!

mischien helpt t als je iets meer zegt dan alleen een 3com router die nie werkt.
heb je ook een manual van dat ding, heb je m al helemaal gereset en eventueel een howto ofzo gevolgt, wat heb je al wel in gesteld? heb je m op de goeie manier aangesloten? geen netwerkkabels in seriele rj45 stekkers ofzo gestoken?
en stap voor stap helpen? k denk dat je wel zelf wat moet zoeken en uitproberen hiero :)

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• IFASS
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-02 12:15
(jarig!)
Wat meer specs en een modelnummer van de router zal maybe wel handig zijn.. tis niet voor niets een forum :)

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
En er zijn zo ongeloofelijk veel dingen waar het aan kan liggen dat ik er echt geen idee van heb waar ik moet beginnen.
10 tegen 1 ga je hem in een IP-omgeving gebruiken, dus ik zou beginnen me eens in te lezen in de werking van routers en het IP protocol. Dus maak jezelf bekend met de termen 'subnet', 'address scope', 'DHCP' enz.

edit:
Begin hier maar eens mee: TCP/IP Concepts and Troubleshooting

[ Voor 21% gewijzigd door koraks op 29-03-2004 19:58 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:30
Waar je in ieder geval niet mee begint is een router vraag in OM plaatsen 8)7

Hiervoor moet je bij de netwerk afdeling zijn maar wees dan wel stukken uitgebreider met je post want hier kan dus niemand wat mee natuurlijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.