Toon posts:

[Email] Router probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik me nieuwe router heb, kan ik op deze computer wel me post ophalen via Outlook
Maar beneden, als me vader z'n chello post wil ophalen moet hij telkens z'n wachtwoord invullen, en dat blijf terugkomen, maar intussen komt er geen post binnen, terwijl er wel nieuwe berichten zijn.
Wat is het probleem? ligt het aan de router?

Ik draai XP met E-tech w-lan router.

• Pwigle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 09:44
Waarschijnlijk klopt zijn wachtwoord niet :)

Verwijderd

Beetje weinig info he.

Wat voor internetverbinding? Welke mailservers gebruik je precies? Firmwareupgrade gedaan? SP1 geinstalleerd? Wel eens via een kabeltje aangesloten?

Verwijderd

Topicstarter
Die laatste 2 slaan nergens op want hier werkt het wel, :D
ik zit op Chello

dus mail.chello.nl voor uit en ingaande
hier is het een andere voor inkomende email, maar het probleem was gister al. dus dat de mailserver down is lijkt me ook sterk.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm
ik keek dus net bij netwerkstatus van Chello bleek dat er gisteravond dus een storing was geweest, :+
maar Outlook 2003 had dus nog steeds probleme, ik heb het account verdwijder, en opnieuw ingesteld en alles werkt weer
Bedankt voor de moeite!!
Top! O-)

Hij kán dicht.

Verwijderd

hehe first search then GoT :)

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 19:45

lordsnow

I know nothing

Okay - even ter verduidelijking:

Maar beneden, als me vader z'n chello post wil ophalen moet hij telkens z'n wachtwoord invullen, en dat blijf terugkomen, maar intussen komt er geen post binnen, terwijl er wel nieuwe berichten zijn.

Hoe weet je dat er nieuwe berichten zijn?? Kan je vader dat zien?? Terwijl hij toch telkens het login+ww venster krijgt?? Of zie JIJ dat op JOUW PC??

Kan je vader wel TelNetten naar de mailserver, en inloggen, op zijn PC?

Telnet

o mail.huppeldepup.nl 110
user gebruikersnaan
pass wachtwoord
list

werkt dat?

//edit, ik zie da het probleem al opgelost is. :)

[ Voor 6% gewijzigd door lordsnow op 29-03-2004 20:43 ]

Pagina: 1