Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
hoi, alereerst weet neit of topictitel klopt. maar goed.

In januari hadden hadden we splinternieuwe analoge lijn bij KPN aangevraagd en die is begin februari opgeleverd. Daarna meteen ADSL aangevraagd via xs4all (adsl fast via KPN). 2 weken later bleek dat de aanvraag afgewezen is door KPN.

Bij navraag bij xs4all bleek dat op de desbetreffende lijn aavraag loopt voor ADSL via BBned. Tot mijn grote verbazing, want we hebben niets over BBned aangevraagd of wat dan ook.

Afijn, xs4all gebeld, maar kunnen ze ook niet uitzoeken waarom. Dan maar KPN bellen: geen soelaas. Volgens KPN loopt idd. aanvraag bij BBned. Verder verwijzen me naar BBned. Goed dan, BBned gebeld: volgens hun loopt helemaal geen aanvraag of procedure van aanvraag op onze nummer.

Dus, we zitten met huge probleem aangezien we geen adsl kunnen aanvragen.
Enig advies wat te doen / oplossing hiervoor??
Is sturen van advocaat richting KPN nut aangezien dat ze een vrije lijn moet opleveren?

note: BBned is geen optie, vraag het niet waarom. [of moet ik juist BBned aanvragen voor die DSL? Iemand ervaringen met xs4all icm BBned?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

Je zegt hier ADSL Fast te hebben gekozen, weet je zeker dat je geen ADSL Power hebt geselecteerd?
Hoe dan ook, je hebt je aanvraag bij XS4All gedaan en niet bij KPN/BBNed dus lijkt het me duidelijk dat XS4ALL het mag oplossen.
Mocht blijken dat je ADSL via BBNed (ADSL Power) had aangevraagd dan gaat deze aanvraag van XS4ALL naar BBNed en heeft KPN er weinig mee van doen.

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Topicstarter
wel....ik weet het zeker dat ik de fast versie had gekozen. Had self printje van de aanvraag. En volgens xs4all die die BBned is aangevraagd voordat ik de fast-aanvraag bij hun heeft ingedient. Ze beweren ook dat xs4all allen als serice provider fungeren. De lijn is KPN verantwoordelijkheid.

Ben nu ech pissed off. :X

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion