Wie kent er een goed ftp proggie waarbij je eenvoudig htaccess en htpasswd files kunt beheren? Heb je trouwens voor htpasswd altijs shell access nodig?
Je kunt met IE toch inloggen op een FTP site en aldaar je .htacces bestandjes parkeren?
WS_FTP is natuurlijk een goed alternatief
Misschien heb je hier iets aan?
WS_FTP is natuurlijk een goed alternatief
Misschien heb je hier iets aan?
[ Voor 28% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-03-2004 16:34 ]
in ws_ftp zijn htaccess bestanden onzichtbaar. Heb wel CORE ftp dat die bestanden dan zichtbaar maakt maar wil dus zonder shell access htpasswd bestanden aanmaken
Tuurlijk kan je die gewoon met een ftp programma kopieren. Maak er een op je eigen PC aan en slepen maar naar de juiste locatie. Als je natuurlijk via FTP wel overal bij mag, maar dat is een kwestie van de rechten goed (laten) instellen. Een programma vinden dat ook .iets bestanden laat zien, lijkt me toch moeten lukken (ik gebruik vaak totalcommander).
Omdat zelfwerkzaamheid toch wel nodig is op GoT en dit blijkbaar niet is gebeurd, sluit ik je topic
Omdat zelfwerkzaamheid toch wel nodig is op GoT en dit blijkbaar niet is gebeurd, sluit ik je topic
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()