[Asus k8v] Deluxe vs SE Deluxe

Pagina: 1
Acties:

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-03 12:27

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
Volgens asus site

System Bus:
Deluxe = scalable hyperth
SE Deluxe = 800 Mhz
--> is scalable niet beter dan een vaste waarde?

LAN:
Deluxe = 3Com
SE Deluxe = Marvell ...
--> 3Com niet hoger aangeschreven dan marvell?

Voor de rest heb ik niet veel verschillen gevonden.... is de SE beter of toch maar de gewone? Ik kan er niet meer aan uit :s

Sorki#2242

Verwijderd

De SE is gewoon een nieuwe revisie, de borden zijn nagenoeg hetzelfde. Het verschil zit hem in de 3Com lan bij de Deluxe en de Marvell lan bij de SE Deluxe. Kies gewoon het bord dat het goedkoopste is.

Verwijderd

Ik, als nieuwe n00b, wil binnenkort een K8V bord kopen, alleen welke is dan beter qua de FSB??? Need help with this.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 maart 2004 @ 14:39:
Ik, als nieuwe n00b, wil binnenkort een K8V bord kopen, alleen welke is dan beter qua de FSB??? Need help with this.
Zoals gezegd, gewoon voor de goedkoopste K8V gaan, er bestaat geen merkbaar verschil tussen de SE en de non-SE versie. Een tijdje geleden het ik Asus gemailed, omdat ik zelf ook wel benieuwd was naar het verschil.

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
de gewone deluxe is blijkbaar eol.. veel kiezen zit er niet meer in ;)

Sorki#2242

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Viel me op dat Asus meerdere SE borden heeft en ook ineens met een marvel lan... Hebben ze een contract met Marvel ineens? Ook op intel borden worden de Intel 1000MT en 3com gigabits ineens vervangen door Marvels?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Sorki

Sorki

world wide wubbish

Topicstarter
lol

marvell = 3com blijkbaar .... spijtig dat ze het op hun site zo verwarrend zetten

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/sorki/3com.jpg
http://www.3com.com/prod/...b=features&sku=3C940-MV00

geen verschil qua LAN dus.... :Y)

Sorki#2242

Pagina: 1