Toon posts:

Makkelijk en snel veel email account ophalen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een mogelijkheid om snel en makkelijk veel email account leeg te kunnen halen..

Ik zit zelf met een stuk of 12 email adressen en heb geen zin om daar in outlook alle account gegevens in te voeren..

is er een software pakketje waar mee ik vai zegmaar een .txt bestandje met een vorm als hieronder:

user@pass|server|

al die email accounts batch gewijs leeg kan halen?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Welkom

Outlook Express?
Denk dat je net zolang bezig bent met het zoeken en maken van een batchbestand als dat je alles eenmalig in OE invoert

@W03f Was me post nog een beetje aan het aanpassen, ff geduld

[ Voor 109% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-03-2004 15:56 ]

An Explanation of l33t Speak

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:57

UTM

Ik zit zelf met een stuk of 12 email adressen en heb geen zin om daar in outlook alle account gegevens in te voeren.
lezen :p
edit:

[quote]@W03f Was me post nog een beetje aan het aanpassen, ff geduld[/quote]
Sorry :P

Verder wil interresant topic. Ik zat ook al beetje te kijken naar zon oplossing. Alleen vond ik nix, en heb er dus niet meer aangedacht :p
offtopic:
Ja ik weet, niet echt de Tweaker mode maar ja

[ Voor 70% gewijzigd door UTM op 29-03-2004 15:59 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hoi! mijn uitgebreide introductie, cv en levensloop komen nog hoor ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 15:59 ]

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gaat het om een locatie of meerdere, een locatie zou ik gewoon zeggen vul het allemaal eenmalig in en save het dan. Als het om meerdere locaties gaat dan moet je eens gaan kijken of je niet ergens een simpel mailservertje kan opzetten wat gewoon die 12 popboxen leeg trekt zodat jij het maar vanaf een mailserver hoeft te halen...

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:23
Ik zoek ook zoiets ja...

ik gebruik nu mail2web. Het liefst zou ik zoiets online willen zien, maar dan zit je natuurlijk met veiligheid... dan zou je het op je eigen server neer moeten knallen en de passes in een onbereikbare dir moeten gooien...

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Als je genoeg ervaring/kennis hebt om een mailserver + security te regelen zou ik dat zeker doen.

Een goedkope online oplossing is Yahoo. Daar kun je ook een boel pop-mail van verschillende adressen binnenhalen + apart markeren

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

Een mailservertje is inderdaad een mooie.. ik gebruik zelf linux op een ouwe PII die iets van 10 pop boxen leeg trekt.. bijkomend voordeel is dat je met een scriptje meteen alle mail met een executable als attachment kan laten wegmikken.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:01
Mailservertje neerzetten, acountje aanmaken, alle popboxen leegtrekken, ordb list eroverheen laten lopen, spamfiltertje, virusfiltertje, en naar je acountje @ mailserver sturen. Ophalen en klaar :)
Pagina: 1