Toon posts:

een pc upgrade doen of wachten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb nog wat geld van mijn baas kunnen krijgen voor pc prive. Ik heb al een iiyama 19 inch (A902MT) gekocht. Iik twijfel of ik nog een upgrade zal doen. IK heb een coppermine 500@750 en een geforce 1 ddr.
Heeft een proc update of een geforce update naar geforce gts zin?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm voor 200 gulden neem ik je coppermine PIII500E over. Kun jij je processor leuk upgraden.

Groetjes,

Fokke

• Theguide
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06-2025
Ik denk dat een Geforce II GTS wel invloed heeft op je prestaties ja!
Spellen kun je dan op hogere kwaliteit spelen. En dat komt wel mooi over op je IIyama monitor denk ik.
Dus.

Fuck me if I'm wrong, but isn't your name Gretchen?

Verwijderd

Topicstarter
EEn coppermine 500@750 is wel meer waaard dan 200 !! :-)
Wat de geforce betreft: geforce 3 zal ook zo wel komen!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
oke omdat jij het bent en ik vandaag best vrolijk bent, 215. Wachten is altijd slim trouwens. over een maand is alles weer sneller, maar over een maand is wachten weer slim. De eerste GeforceIII is natuurlijk niet de beste he nog wat foutjes enzo. Als je upgrade moet je overstappen op AMD das momenteel het snelst. Alleen jammer dat je dan ook een nieuw mobo moet kopen. :(

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:41
Niks upgraden!!! Hoezeer het geld je ook in de zak brandt. Die 500@750 is snel zat (ook nog 150MHz fSB) en een GeForce2 is idd iets sneller, maar echt het geld niet waard t.o.v. wat je nu hebt. Gewoon wachten tot het voorjaar of zo.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:35
idd, nog wachten tot de volgende generatie, je kunt wel zeggen dat je dan altijd moet blijven wachten maar daar ben ik het niet mee eens. Als je nu een Duron + mobo koopt kun je imo beter eventjes wachten tot de volgende generatie mobo's komt de 760 DDR mobo's van AMD, daarna zal het best nog even duren voor er weer een nieuwe uitkomt, dus dan kan je weer even vooruit.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks guys.

Over en uit dan maar weer.
Pagina: 1