Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over search en rechten

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:12
Call me stupid (don't even try :D), maar ik zocht een topic van een specifieke user en zag boven de resultaten het volgende staan:
Er zijn 90 resultaten, verdeeld over 1 pagina, op deze pagina zijn 13 niet weergegeven vanwege rechtenconflicten.
Nu weet ik dat ik niet echt de meest standaard rechten heb op GoT, maar wat heeft de search nu te doen met rechten conflicten? Deze melding heb ik eigelijk nog nooit eerder gezien :o

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hey, da's een tijd geleden dat ik die gezien heb :)

Leesvoer:

[rml][ Featurereq] Search rechtenconflicten?[/rml]
[rml][ search] rechtenconflict? wtf[/rml]
Probleem met rechten
[rml][ Search] Rechtenconflicten[/rml]

Misschien omdat er iets met React gevogeld is dat het stuQ is? :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Trashcan? DO? Gesloten SeM-topics?

Of begrijp ik je nou verkeerd? :P

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Arno schreef op 29 maart 2004 @ 15:41:
Call me stupid (don't even try :D), maar ik zocht een topic van een specifieke user en zag boven de resultaten het volgende staan:
[...]
Nu weet ik dat ik niet echt de meest standaard rechten heb op GoT, maar wat heeft de search nu te doen met rechten conflicten? Deze melding heb ik eigelijk nog nooit eerder gezien :o
Welke search deed je?

Professionele website nodig?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

You stupid :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Arno
Topicstarter AtomicShockwave, geen fora geselecteerd (alles dus)
Goh, verassing :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Ik zie 13 SM topics, en 1 HKS. Allen gesloten.

Je zou er dus 14 niet mogen zien, maar ik krijg ook "maar" 83 resultaten. Ik denk dat het dus aan de gesloten SM topics ligt. Waar de rechten afwijken van de crew en normale fora.

• Han
  • Niet online

Han

Er zijn ongeveer 84 resultaten, verdeeld over 2 pagina's.
Ik vind er wat meer :o

Eén topic staat er in het GvF :)

[ Voor 52% gewijzigd door Han op 30-03-2004 19:12 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Arno
Is het dan niet veel makkelijker om het aantal 'verboden' topics van het totaal af te halen en dan die melding weg te halen :?

Jeremy Clarkson

• Han
  • Niet online

Han

Ik zie het kwaad er niet van in... :)

Het is misschien irritant voor sommige users dat ze zien dat sommige topics buiten hun bereik staan, maar om dat daar nu voor aan te passen? Ik kan er iig niet van wakker liggen. Ik denk dat er zat andere zaken zijn die nog de aandacht behoeven..

• Remy

Remy

Arno schreef op 30 maart 2004 @ 19:52:
Is het dan niet veel makkelijker om het aantal 'verboden' topics van het totaal af te halen en dan die melding weg te halen :?
Dat was ook eerst het geval, nadat React was geupgrade en dit probleem naar voren kwam, was die bug over rechtenconflicten eruit, niemand kwam hem meer tegen. Vandaar dat ik mij er dus over verbaasde dat jij hem weer tegenkwam Arno, en ik dus dacht en denk dat er misschien nu toch nog of weer wat scheef zit in React :)

Even een devdude hiernaartoe halen, dit topic hoeft niet naar BUG per se :) * Remy roept chem ;)

LinkedIn
Instagram

• moto-moi
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Wat heeft chem met de templates van omega te maken ?
Dit moet aangepast worden door ACM of crisp..

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Remy

Remy

Ok, *ACM/crisp* erin dan :)

LinkedIn
Instagram

• Arno
ReemF schreef op 31 maart 2004 @ 08:45:
Dat was ook eerst het geval, nadat React was geupgrade en dit probleem naar voren kwam, was die bug over rechtenconflicten eruit, niemand kwam hem meer tegen. Vandaar dat ik mij er dus over verbaasde dat jij hem weer tegenkwam Arno, en ik dus dacht en denk dat er misschien nu toch nog of weer wat scheef zit in React :)[/ME]
Je mag ook wat meer rechten regelen, dan is de error ook weg :+

Jeremy Clarkson

• moto-moi

moto-moi

OK, het 'probleem' is dus dat omega geen besef heeft van welke topics je mag zien, dat wordt pas na de search bepaalt. Met als indirect gevolg dat je niet automatisch 50 replies krijgt te zien, maar bijv. 48, omdat er 2 topics niet gezien mogen worden door jou.

Het is zeer lastig om dit aan te passen, en , als het ooit gebeurt, staat vrij laag op de to-do lijst ;)
Maar aangezien mensen gingen klagen dat ze wel 6 pagina's hadden, maar er geen (bijv) 50 replies per pagina kwamen, hebben we als service die regel erboven gezet.

Not a bug enzo..
Ennuh, dit soort topics horen dus eigenlijk in React Bugs en Featurerequests thuis, iets wat jij volgens mij best wel weet ;)
Dicht dus.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

owh moto-moi, je legt het leuk uit maar het klopt niet :P

omega krijgt wél een lijst van fora mee die de gebruiker mag bezoeken, zodat het gros al weggefilterd wordt.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi

moto-moi

Dat zei ACM ook al, stomme devvert ;(
Maar van ACM hoefde ik het niet aan te passen :+

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.