[Chello] Verbinding

Pagina: 1
Acties:

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 18:29
Sinds vandaag heb ik opeens last van een vaag probleem...
voor een korte tijd doet m'n internetverbinding dit:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/jvisser10/download-upload-hoog.gif

Dat is een max van 187kb/sec en tegelijkertijd een upload van 12,4 kb/sec.
gewoon het maximale wat m'n chello classic (Nog niet geupgrade) aankan zeg maar...

Het ligt niet aan DUmeter want windows zelf geeft ook aan dat m'n 10mbit netwerkkaart voor 16% gebruikt wordt!

Verder kan ik op dat moment zelf op internet helemaal niets meer.
Zodra het over is werkt alles gewoon weer....

Verwijderd

Spy sweeper laten kijken hoeveel spyware je hebt en het weg halen, dan nog ff een virus scan, dan kijken of ie het nog doet.

• Klaaz Vaak
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-01 19:17
Even in netstat kijken wat er gebeurd

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Uhm, ik zou in hoog tempo gaan scannen op virussen/adware etc. Snap alleen niet zo goed waar de download vandaan moet komen maar ok.

Verwijderd

Hij is in heel hoog tempo nieuwe virussen aan het binnen halen en versturen naar andere gebruikers zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen...

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 14:00
Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:36:
Hij is in heel hoog tempo nieuwe virussen aan het binnen halen en versturen naar andere gebruikers zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen zodat die weer de virussen op hoog tempo virussen binnen kunnen halen en kunnen versturen...
en dat op een zeer hoog tempo :)

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 18:29
- virussen niet aanwezig (norton & mcaffee
- spyware niet aanwezig (adware, spybot, en meer)

dat had ik natuurlijk al gedaan daarom is het zo vaag :(

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:15
Tijd voor een sniffer denk ik :)

ff zoeken naar sniffer op www.sourceforge.net

[ Voor 44% gewijzigd door om3ega op 29-03-2004 15:55 ]

Verwijderd

Of tijd voor een goeie firewall, probeer atguard eens, dan kun je ook zien wat er wilt verbinden.
En dan is er nog zo'n mooi programmatje om te kijken welk programma welke up-/download gebruikt.
Netlimiter, dat was het. Download die maar dan zie je wat voor die hoge verbinding zorgt.
Als je er dan nog niet uit bent post ff wat je ziet met die twee programma's.
Pagina: 1