[XP] Mislukte installatie: hoe verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Een programma dat ik gisteren heb uitgeprobeerd en weer heb verwijderd zorgt voor problemen.

De probleemmaker is OXD Software Movie Organizer. Deze had ik verwijderd, omdat ik het programmma toch niet wilde hebben :) Maar omdat ik geen uninstall routine zag, had ik gewoon de hele zooi gedelete (ben toch toe aan een schone XP-installatie dus ...)

Het probleem: als ik sommige programma's opstarte, (Word, Bookmarkmanager etc) begon OXD met een installatie! Wat ik ook deed (regclean etc) het hielp niets.

De oplossing bleek uiteindelijk simpeler: gewoon de setup nog een keer draaien en dan voor verwijderen kiezen :)

Maar ik weet dat je bij mislukte installaties ergens in de Win-dir een stel bestanden moet verwijderen. Ik kan dit echter nergens vinden. Weet iemand wel hoe dat moet?

==
hoi

• Sumuhtsop
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
en in de configuratie scherm > software lijst, stond hij ook niet?

Denk dat er wel wat DLL's geshared worden met dat programma. En die verwijzen naar de progjes die je opstart (misschien een plugin) en daardoor wil hij em weer installen.

[ Voor 68% gewijzigd door Sumuhtsop op 29-03-2004 15:35 ]

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nee, daar stond hij ook niet bij. Ik heb verschillende schoonmaakprogrammas erover heen laten gaan, maar zonder resultaat

==
hoi