[DirectADSL] zit er een PCMCIA kaart bij het wireless modem?

Pagina: 1
Acties:

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-05 15:07

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Een collega van me zit er over te denken om DirectADSL te nemen samen met een wireless modem (aanbieding van E 99,-).

Nu is er al een aantal keren gebeld met KPN en daar schijnen ze ook niet te weten of er nou een Wireless PCMCIA kaart bijgeleverd wordt of niet.

Weet iemand hier of zo'n kaart er standaard bijgeleverd wordt of dat deze apart aangeschaft moet worden?

And I'm the only one and I walk alone.

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Niemand enig idee...?

Verwijderd

Naar mijn weten worden PCMCIA kaartjes nooit bijgeleverd. Kijk maar naar een Alcatel Speedtouch Home modem. Daar wordt ook geen NIC bij geleverd.

Moet je naar mijn weten gewoon apart aanschaffen.

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
Dat lijkt mij ook, dat het apart aangeschaft moet worden. Wel vreemd dat iemand van KPN zegt dat het er bijgeleverd zou worden.

Anders maar gewoon afwachten..

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

PromoX schreef op 29 maart 2004 @ 15:27:
Een collega van me zit er over te denken om DirectADSL te nemen samen met een wireless modem (aanbieding van E 99,-).

Weet iemand hier of zo'n kaart er standaard bijgeleverd wordt of dat deze apart aangeschaft moet worden?
Bij de vorige aanbieding 149 euro, zat er wel een PCMCIA bij. Deze behoord gewoon tot de 570 wireless set. En zo niet, dan koop je hem er toch achteraf nog bij? Zie het probleem niet zo...

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
IvoB schreef op 30 maart 2004 @ 13:13:
[...]

Bij de vorige aanbieding 149 euro, zat er wel een PCMCIA bij. Deze behoord gewoon tot de 570 wireless set. En zo niet, dan koop je hem er toch achteraf nog bij? Zie het probleem niet zo...
Ik ook niet echt en zo'n kaartje is snel genoeg aan te schaffen natuurlijk. Maar m'n collega wilde het graag zeker weten.

Nouja, er in eerste instantie maar vanuit gaan dat het er bij zit, zoniet maar apart aanschaffen.

Bedankt voor de reacties!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-05 20:55
Een PCMCIA-kaart zit gewoon bij het wireless modem pakket. Dus sla je slag. :)

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48
Mmm ADSL zonder aanbieder???
Direct toegang tot internet zonder tussenkomst van een internet provider. Via het betrouwbare netwerk van KPN.
Dan is je interntprovider toch KPN, lekkere misleiding voor simpele consumenten.
ADSL Wireless modem voor € 149,95 van € 199,95
Is 50 euro meer dan jij verteld...

En ik vind het erg duur: 384/128 met 1,5Gb datalimiet voor 21,95 (tijdelijk 19.95). Kun je beter naar quicknet gaan, heb je 256/256 met FUP voor 19 euro (tijdelijk 9,95) en dan heb je ook 5mb e-mail accountje erbij, nieuwsgroepen etc. IS dus zelfs goedkoper en dan heb je geen datalimiet!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Topicstarter
De laatste aanbieding was er een voor E 99,-, die aanbieding liep tot 1 april. Is op dit moment ook alweer van de kpn site verwijderd.

Quicknet is hier niet beschikbaar, hetzelfde geldt trouwens ook voor dat gratis adsl van Zonnet (waarbij je dus weer "telefoontikken" betaald).

En als je er dan niet zo gek veel gebruik van maakt, maar toch sneller ineternet wilt, dan blijven er weinig alternatieven over dan DirectADSL. Helemaal wanneer je toch niets met nieuwsgroepen, homepage ruimte ed. van een provider zou doen.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:48
Je moet het natuurlijk zelf weten maar er zijn geneog andere abbonement van kpn rond de 20 euro met een FUP (zoals bijv. zonnet Go). Aangezien Zonnet niet de goedkoopste provider is kun je er vast meer vinden (planet/xs4all/wanadoo etc.). Succes met je zoektocht of directADSL "zonder" internetprovider.

Nog even voor de volledigheid, heb weleens met directinternet (modem/isdn) gewerkt en dat was altijd super snel. Ik heb ook niets tegen KPN. (behalve dat i kde telefoonabbonementen erg duur vind).
Pagina: 1