Weet iemand of het mogelijk is om een GET en een POST request te sturen in dezelfde connectie?
Ik heb dit zelf ook al geprobeerd maar ik wil graag de gegevens van de GET opvragen en daarna nog een keer van de POST maar dat kan niet.
Ik wil een "requestcode" ophalen die bij elke refresh verandert (GET), en deze mee te geven in de POST.
Daarom wil ik het in dezelfde connectie omdat anders de code weer verandert.
Resultaat: $result is leeg.
Weet iemand een oplossing?
Toevoeging: Wanneer aparte connectie voor de GET en POST request, werkt het wel maar wegens random-stuff, kan dat niet.
Ik heb dit zelf ook al geprobeerd maar ik wil graag de gegevens van de GET opvragen en daarna nog een keer van de POST maar dat kan niet.
Ik wil een "requestcode" ophalen die bij elke refresh verandert (GET), en deze mee te geven in de POST.
Daarom wil ik het in dezelfde connectie omdat anders de code weer verandert.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
| <?php $fp = fsockopen($host, 80, $errno, $errstr, 30); if (!$fp) { echo $errstr." (".$errno.")<br />\n"; } else { $out = "GET ".$get." HTTP/1.1\r\n"; $out .= "Host: ".$host."\r\n"; $out .= "Cookie: ".$matches[1]; $out .= "Set-Cookie: ".$matches[1]; $out .= "Connection: Keep-Alive\r\n\r\n"; fputs($fp, $out); $html = ""; while (!feof($fp)) { $html .= fgets($fp, 128); } $rew = ""; $rew .= "POST ".$get." HTTP/1.1\r\n"; $rew .= "Host: ".$host."\r\n"; $rew .= "Cookie: ".$matches[1]; $rew .= "Connection: Keep-Alive\r\n"; $lenght = strlen( $postValues ); $rew .= "Content-Type: application/x-www-form-urlencoded\r\n"; $rew .= "Content-Length: ".$lenght."\r\n"; $rew .= "\r\n"; $rew .= $postValues; $rew .= "\r\n"; $rew .= "\r\n"; fputs($fp, $rew); $result = ""; while (!feof($fp)) { $result .= fgets($fp, 128); } } fclose($fp); ?> |
Resultaat: $result is leeg.
Weet iemand een oplossing?
Toevoeging: Wanneer aparte connectie voor de GET en POST request, werkt het wel maar wegens random-stuff, kan dat niet.
[ Voor 58% gewijzigd door Dutchmega op 29-03-2004 17:38 ]