Toon posts:

[Router] Level one 1402-TX + Virtual Servers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit recentelijk met een vast IP adres en natuurlijk wil ik dan mijn virtual servers opzetten via mijn router (Web/mail/SQL server alles in Small Business Server)

Maar als ik in de web interface inlog en ik kies Virtual Servers dan opent hij een page nl vs.htm maar die komt in een oneindige loop terrecht.

Heeft er nog iemand dit probleem en is dit probleem te omzeilen

FF enkele gegevens :

Firmware (latest) :Version 1.6 Release 06
vast IP adres (fictief) : 123.123.123.123

Intern ip adres van de SBS : 192.168.0.125

Thx in advance

Gilles

Verwijderd

Een andere firmware erin flashen? Harde reset naar fabrieksinstellingen geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn 2 soorten firmware beschikbaar

Den originele : daar heb ik het ook met getest en dat werkte ook niet

en dan den update van firmware en daar gaat het ook niet mee

Er zijn mensen die zeggen dat ik dit ook via DMZ kan doen maar daar heb ik dus geen ervaring mee

Daarmee mijn vraag ook naar andere oplossingen

G

Verwijderd

Met DMZ forward je alle poorten naar een bepaald intern IP-adres. Opzich bereik je daar hetzelfde mee, je moet dan echter wel weer een firewall op die SBS server draaien.
Plus dat portmappen naar andere hosts er dan niet bij is.

Je zou DMZ eens kunnen proberen - het is een begin..

Als je nog garantie hebt zou ik trouwens eens bij de winkel langs lopen.

Verwijderd

Topicstarter
heb net naar de winkel gebeld en ze gingen het eens vragen aan hun leverancier .

Ik vind level one al bullshit maar jah ik moet werken met de middelen dat ik heb

G.

Ik zal DMZ eens testen en anders zal ik hem eens omwisselen

Verwijderd

Waarom is Level One nou weer bullshit? Omdat er bij jouw router toevallig een foutje in het systeem zit?
Als dit een chronische bug in de firmware zou zijn, was hij vast en zeker al gefixt.

Verwijderd

Topicstarter
heb op andere locaties nog switchen en hubs van level-one en na verloop van tijd (na 6maanden - 2 jaar) begonnen de poorten één voor één stuk te gaan.

Daarom vind ik dat level one niet zo van goede kwaliteit is

G.

• MC Taz Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:26
Ik heb laatst mijn Level1 Router ook een firmware update gegeven (dezelfde versie) en sindsdien heb ik hetzelfde probleem. De router crasht volledig als ik op Virtual Servers klik. Dit probleem was niet aanwezig bij de vorige versie van de firmware.

Stom genoeg heb ik geen back-up gemaakt van de firmware ;( Ik heb heel google & Level1 afgezocht naar versie 1,605, maar geen geluk. Level1 heeft deze versie reeds van hun servers verwijdert. Heeft iemand hier toevallig een oplossing of een andere versie van de firmware?

Router is 2e hands => geen garantie dus.
Pagina: 1