Toon posts:

Wel shutdown maar niet Powerdown

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik Windows Xp kan instellen zodat hij bij afsluiten alleen maar afsluit maar niet uitgaat? heb ik nodig voor dit topic: [rml][ XP] PC sluit te snel af*[/rml]

Heb maar een 2e aangemaakt, ik hoop dat dit mag en anders maar niet :) dan horen we het weer >:)

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-05 11:58

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Kan dat niet gewoon bij deze computer (rechtermuisklik) eigenschappen en dan geavanceerd en dan opstart en herstal opties?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 14:59:
Wie weet hoe ik Windows Xp kan instellen zodat hij bij afsluiten alleen maar afsluit maar niet uitgaat? heb ik nodig voor dit topic: [rml][ XP] PC sluit te snel af*[/rml]

Heb maar een 2e aangemaakt, ik hoop dat dit mag en anders maar niet :) dan horen we het weer >:)
Kan je niet gewoon uitloggen? :O

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:25

Haan

dotnetter

Denk niet dat het mag..
Maar volgens mij wil je iets dat niet kan? Je wil wel windows afsluiten, maar de pc moet aan blijven? Ik geloof niet dat dat kan.
Maar je kan wel ergens in het register instellen hoe lang windows moet wachten alvorens ie afsluit. Wat betreft chkdsk die gaat scannen als je opnieuw opstart: dat kan duiden op een schijf die aan het overlijden is... dus die zou ik eens na (laten) kijken.
succes!

Kater? Eerst water, de rest komt later

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:50

momania

iPhone 30! Bam!

Dit kan je best in je andere topic vragen, maar het is wel een beetje basic.

Sowieso voldoet je topic nu niet helemaal an de richtlijnen hier.
Zie voor meer info Windows Operated Systems - Policy
en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.