Wisselen van Java Plug-In Versie

Pagina: 1
Acties:
  • 160 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 14:56
Ik vraag me af of het mogelijk is om tussen de verschillende Java Plug-In Versie's,
heb verschillende applicaties die werken met 1.3.1_02 en heb er ook eentje met 1.4.1, maar als ik 1.4.1 installeer dan overuled deze alles. Ik kan dan bij het plug-in console niet meer kiezen voor 1.3.1 en ook bij de advanced properties van IE staat er alleen maar 1.4.1

Weet iemand hier een oplossing voor, of bestaat er een tool voor het wisselen van deze versies?? of kan ik een reg key wisselen??

• Rubke
Niemand??

• Rubke
Moet deze soms onder een andere groep staan bij scripting of zo?

Verwijderd

wij hebben hier hetzelfde probleem.. We draaien hier Compaq Insight Manager, HP Toptools en HP Web Jetadmin. Deze drie werken niet samen met java.

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

In principe moet ieder programma dat kan draaien op 1.3.1 ook op 1.4 draaien. Ik zie in 1e instantie niet het nut in van het houden van die 1.3.1 versie, dus... waarom wil je die houden?

Verwijderd

Kun je in de registry aanpassen. Zorg dat 1.3.1 niet meer verwijst naar 1.4 maar naar zichzelf.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Rubke schreef op 31 maart 2004 @ 13:56:
Moet deze soms onder een andere groep staan bij scripting of zo?
Nope :P

Ik ken er geen standaardtool voor (misschien iemand anders wel), maar m'n eerste gedachten zijn VMWare / Virtual PC of een combinatie van
- twee browsers
- www.sysinternals.com/ntw2k/source/regmon.shtml
- www.sysinternals.com/ntw2k/source/filemon.shtml

Ik hoor het graag als je uitvind welke keys en files je precies aanpast :o
Alarmnummer schreef op 01 april 2004 @ 12:21:
In principe moet ieder programma dat kan draaien op 1.3.1 ook op 1.4 draaien. Ik zie in 1e instantie niet het nut in van het houden van die 1.3.1 versie, dus... waarom wil je die houden?
In theorie ja. Net zoals dat veel programma's volgens de documentatie geen vastlopers kunnen krijgen. Maar in de praktijk kan ik best geloven dat dat wel eens tegenvalt :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Rubke
Bedankt voor de reacties!

Het probleem van die versies is dat de nieuwe java-plugin niet backwards compatibel zijn.... dus daarom de vraag hoes witch ik tussen twee plug-in versies :7

• Rubke
Heeft nog iemand een idee of ervaringen hiermee, welke register keys aangepast moeten worden??

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-08 17:39

Salandur

Software Engineer

Waarom wil je 2 versies naast elkaar? Ik heb nog nooit meegemaakt dat de nieuwe java-versie ervoor zorgt dat de oudere java-programma's niet meer werken.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

• Rubke
Nou dan draai maar eens progs zoals HP WEB Jetadmin, Insight Manager 7....

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Hier ook al problemen mee gehad. Bv. netbanking dat het niet doet met een oudere versie, maar een ander (weet niet direct meer wat het was), dat het niet deed met de nieuwere.

Dat noemen ze dan een standaard... :/

• Rubke
niemand een eigenhandige switchtool of zo??
Pagina: 1