Toon posts:

inloggen van af buiten af op mijn server

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi daar allen ik heb een vraag ,probleempje mischien kan een van jullie mijn helpen

het zit zo :

ik heb sinds kort een server staan met daarop het besturings systeem windows 2000 server

in mijn lokale netwerk wat achter een sweex wirless router draaid inclusief de server wilde ik kijken of het mogelijk was om ook van buiten af mijn server te kunnen berijken binnen in mijn lokale netwerk draaid alles goed zowel mijn buren ik en mijn vrouw kunnen inloggen op de server alleen het probleem is dat het alleen werkt in mijn lokale netwerk

mijn vraag is weet iemand hoe ik het voor elkaar kan krijgen dat ook bijv mijn vader kan inloggen op mijn server zijn acound heb ik al aangemaakt in de server
alleen nu is de vraag hoe kan ik mijn vader,vrienden toegang verlenen in mijn server van buiten af

Verwijderd

Ik neem aan dat je via terminal services bedoeld? Dan zul je op je router de juiste poorten moeten mappen naar de server. Goole maar eens op "Terminal Service Ports routing". :)

Verwijderd

Het Grote Poortmappingsverhaal :)

Voortaan graag even het goede forum opzoeken en daar eens rondsnuffelen :Y) Welkom op GoT!

Dit topic is gesloten.