Vorige maand hebben nijn oue lui deze dvd speler aangeschaft:
De JVC XV-N33SL

Specs:
192kHz / 24-Bit Audio D/A Converter
10-Bit / 54MHz Video D/A Converter
Rolling Pickup (Tentative Name)
Express Play Start (Tentative Name)
VFP - Video Fine Processor
7 Parameters with 2 Presets & 2 Manual Settings
New High Resolution GUI (Graphical User Interface)
Scart with RGB
Zoom Play (6 Steps)
NTSC Playback on PAL TV
Low Profile Design - 53mm high
Playable Formats: DVD Video / DVD-RW / DVD+RW / DVD-R / CD / (S)VCD / CD-R/RW / MP3
Ultra-High Performance 1-Chip AV Decoder Featuring Adaptive Geometrical Chroma Mapping
Nu heb ik een NEC - 1300A DVD brander en ben de laatste tijd steeds vaker aan het branden maar nu heb ik een probleem.
Ik heb vorige week een heel stel dvd's gekocht (DVD-R) van het merk:
Ritek 4x DVD-R
Nu komt het:
De ene keer pakt hij een film wel op deze schijf, de andere keer niet. Nu heb ik zelfs van een vriend van me een dvd+r gekregen om te testen of hij die wel pakte en dat deed hij wel (nu zal dat volgens mij ook wel weer per film schelen maar dat heb ik nog niet uitvoerig getest).
Ik ben wezen zoeken op internet naar het 'regiovrij' maken van je dvd-speler
en heb hier wat gevonden, deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij.
Maar dit staat er erg onduidelijk en er is nog niet een oplossing gevonden voor dit probleem
Ik wil gewoon dat hij iniedergeval alle DVD-R kan draaien en als DVD+R ook kan is dat mooi meegenomen.
Heeft iemand een link voor me of misschien een tutorial over hoe ik dit probleem kan verhelpen of waar het aan kan liggen ?
ps. Ik brand alles PAL
De JVC XV-N33SL

Specs:
192kHz / 24-Bit Audio D/A Converter
10-Bit / 54MHz Video D/A Converter
Rolling Pickup (Tentative Name)
Express Play Start (Tentative Name)
VFP - Video Fine Processor
7 Parameters with 2 Presets & 2 Manual Settings
New High Resolution GUI (Graphical User Interface)
Scart with RGB
Zoom Play (6 Steps)
NTSC Playback on PAL TV
Low Profile Design - 53mm high
Playable Formats: DVD Video / DVD-RW / DVD+RW / DVD-R / CD / (S)VCD / CD-R/RW / MP3
Ultra-High Performance 1-Chip AV Decoder Featuring Adaptive Geometrical Chroma Mapping
Nu heb ik een NEC - 1300A DVD brander en ben de laatste tijd steeds vaker aan het branden maar nu heb ik een probleem.
Ik heb vorige week een heel stel dvd's gekocht (DVD-R) van het merk:
Ritek 4x DVD-R
Nu komt het:
De ene keer pakt hij een film wel op deze schijf, de andere keer niet. Nu heb ik zelfs van een vriend van me een dvd+r gekregen om te testen of hij die wel pakte en dat deed hij wel (nu zal dat volgens mij ook wel weer per film schelen maar dat heb ik nog niet uitvoerig getest).
Ik ben wezen zoeken op internet naar het 'regiovrij' maken van je dvd-speler
en heb hier wat gevonden, deze mensen hebben hetzelfde probleem als mij.
Maar dit staat er erg onduidelijk en er is nog niet een oplossing gevonden voor dit probleem
Ik wil gewoon dat hij iniedergeval alle DVD-R kan draaien en als DVD+R ook kan is dat mooi meegenomen.
Heeft iemand een link voor me of misschien een tutorial over hoe ik dit probleem kan verhelpen of waar het aan kan liggen ?
ps. Ik brand alles PAL