Toon posts:

thuisserver vervangen voor rack, slim?

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Al geruime tijd draait mijn thuisserver. Op zich een prima bakkie, maar ik ben bang voor overhitting omdat de hardware flink op elkaar gepropt zit in de kast. Ik heb namelijk de computerkast van een pentium 133 gebruikt voor een p3 moederbord en het geheel zit in een oude bureaukast met geluiddemping.

Nu kwam ik in de tweakersshop mooie racks tegen vb: http://viddel.shop.tweake...ction=overzicht&groep=008 voor een heel aardige prijs. Nu ben ik best een leek op dit gebied. Mijn vraag:

Kan ik zo'n ding kopen en mijn bestaande harde schijven erin doen? Zo'n rack past namelijk heel mooi in mijn bureaukast. ( foto: www.destroy.nl/images/server2s.jpg ) Verder werkt zo'n rack toch als een normale pc?

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Hoort dit niet in het Casemod forum

[ Voor 3% gewijzigd door 68657469736d69 op 29-03-2004 12:23 . Reden: Spelfoutje ]

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

normaal gesproken is zo'n kast gewoon atx. je kunt meestal een stuk of 5 hd s erin schroeven. Wel maken ze over het algemeen een rot herrie.

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:30
Judaz schreef op 29 maart 2004 @ 12:26:
normaal gesproken is zo'n kast gewoon atx. je kunt meestal een stuk of 5 hd s erin schroeven. Wel maken ze over het algemeen een rot herrie.
Dat hangt natuurlijk van de voeding af die je eventueel zelf kunt vervangen.

Verwijderd

Surf even naar de site van de fabrikant van die cases en je weet het :)

Dit topic is gesloten.