Ik kreeg van Justitie Rotterdam een mailtje dat er spam was gevonden met illegale inhoud. Er wordt hierin €10 beloofd voor informatie betreffende bepaalde kentekens. Ik zou graag willen weten of er hier al mensen zijn die een dergelijk mailtje ontvangen hebben en zo ja, of je deze wilt forwarden naar "n.melenboer apedinges chello.nl".
Ja, ik heb er ook zo een gehad, een tijdje geleden alweer. Maar wat heb jij er aan als alle tweakers hun spam naar jouw gaan forwarden, als ik vragen mag
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
Nee, liever niet. Het is een gunst voor een vriend, da's alles wat ik kwijt wil.
edit:
Uiteraard wel voor de goede zaak. En als je dit mailtje wilt forwarden, graag!
Uiteraard wel voor de goede zaak. En als je dit mailtje wilt forwarden, graag!
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:22 ]
Verwijderd
Topics zoals deze kunnen nogal 'twijfelachtig' zijn, gezien het feit dat je niet al te veel info geeft, vind ik het beter deze voorlopig op slot te doen.
Er zijn vast redenen om de uitleg niet openbaar te geven voor dit topic, maar leg anders even via mail uit wat precies de bedoeling is en dan zit het er wel in dat hij weer open gaat.
In de regel zien we liever geen werving, vraag daarom in het vervolg eerst toestemming aan de mods svp.
Er zijn vast redenen om de uitleg niet openbaar te geven voor dit topic, maar leg anders even via mail uit wat precies de bedoeling is en dan zit het er wel in dat hij weer open gaat.
In de regel zien we liever geen werving, vraag daarom in het vervolg eerst toestemming aan de mods svp.
Dit topic is gesloten.
![]()