[XP] Hulp op afstand wijzigt toetsenbord indeling*

Pagina: 1
Acties:

• Dennis_k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-05 11:33
Ik heb wat problemen met hulp op afstand.
Telkens al ik inlog op de laptop van mijn vader, een Compaq EVO 9010 en ik ben klaar met het recht trekken van een aantal zaken, dan is zijn toetsenbord indeling totaal overhoop gehaald. Waar je normaal je letters intypt verschijnen cijfers en andere tekens. Na een controle van de instellingen bij taal blijkt dat het toetsenbord nog gewoon op de juiste instelling staat (Nederlands - Verenigde staten internationaal)

Het vage van dit verhaal is dat als ik op zijn Laptop MS Word open, dat de letters en cijfer goed zijn. Typt mijn pa iets dan is het weer helemaal vaag (cijfer, letters en leestekens door elkaar heen)

Is hier een oplossing voor?

alvast bedankt!

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Dan staat de num-lock waarschijnlijk bij je vader aan, moet hij die eerst uitzetten.

• Dennis_k
Zou het echt daardoor komen? |:( |:(
Omdat ik bij hem inlog met een normaal toetsenbord, waar numlock aan staat, zou bij mijn vader ook numlock aan schieten?

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
jah, heb ik ook!

want de ujmik,ol. veranderen dan nml in 0 tm 9!

while ( !$succeed ) { $try++ }

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-05 12:48

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Ik denk echt dat dat het probleem zou kunnen zijn. Onder verschillende letters op een tb van een laptop zitten cijfers en andere tekens als je numlock aanzet.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat cfr. de Windows Operated Systems Policy - ik gok dat je XP hebt omdat je het over hulp op afstand hebt :)

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Ligt het niet toevallig aan een toetsencombo die je kunt gebruiken om de taal/indeling te wisselen :?

Is iets in de trent van Ctrl + Caps Lock ofzo

edit:

Ctrl-Shift-Alt-links
Configuratiescherm -> Landinstellingen en dan uitschakelen

[ Voor 36% gewijzigd door Buzz_Lightyear op 29-03-2004 12:48 . Reden: type O ]

An Explanation of l33t Speak

• Dennis_k
Er is inderdaad een toetsen combo om dit te wijzigen, maar die staat uitgeschakeld.

Verwijderd

ik heb verschillende malen ook zo iets meegemaakt zijn in alle gevallen laptop's ,is er al een oplossing voor?? ik hoor veel over dat het toch die num-lock zo zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 22:08 ]

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:00

w0w

offtopic:
@elevator, als je dan toch de topic titel gaat veranderen, doe het dan meteen goed; [XP] Hulp op afstand wijzigt toetsenbord indeling*
Gaat u schamen :P
Pagina: 1