Never argue with a fool, he'll take you down to his level and beat you with experience...
Wat heb je zelf al gevonden tijdens je zoektocht?
39
Bekijk de tweakers.net "best buy" guide eens:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2004
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2004
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
gewoon even jullie mening geven ipv doorverwijzen kan natuurlijk ook.
P4 is nu natuurlijk in verschillende uitvoeringen te krijgen, zoek de PIV-XE 3,4Ghz 2MB maar op dat is een extreme edition
Deze P4 en de Ahlon64-FX verschillen niet veel qua prijs, over de prijs kwaliteit en perormance verhouding kan ik niet veel zeggen helaas... maar ik zou wel gaan voor een Athlon64-FX of een PIV-XE 3,4Ghz
P4 is nu natuurlijk in verschillende uitvoeringen te krijgen, zoek de PIV-XE 3,4Ghz 2MB maar op dat is een extreme edition
Deze P4 en de Ahlon64-FX verschillen niet veel qua prijs, over de prijs kwaliteit en perormance verhouding kan ik niet veel zeggen helaas... maar ik zou wel gaan voor een Athlon64-FX of een PIV-XE 3,4Ghz
Wel, hier is serieus genoeg over te vinden. Weet in ieder geval dat de FX versie v.d. Athlon stervensduur is, kun je beter de gewone Athlon64 nemen (zie de reviews).
Maar dit topic gaat dus dicht omdat welke je het beste kunt nemen afhangt van wat je er mee doet en omdat je het antwoord op deze vraag zelf ook kunt vinden
Maar dit topic gaat dus dicht omdat welke je het beste kunt nemen afhangt van wat je er mee doet en omdat je het antwoord op deze vraag zelf ook kunt vinden
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()