Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Neukerdeneukneuk... nu al de tigste keer dat ik de accu van mijn PPC niet op tijd heb opgeladen en dus afspraken, notities etc. van een week kwijt :(

Ja, ik weet het: vaker sync'en, maar daar komt het soms niet van.

Zijn er goede backuppakketten die b.v. iedere dag een backup naar SD kunnen zetten? (Pocket Backup Plus b.v: http://www.infosyncworld.com/news/n/3400.html)

Is er een mogelijkheid een backup te maken waarbij de partnership behouden blijft?

En dan nog iets heel anders: ik zat al tijden te kijken naar een nieuwe PDA, mischien weer eens tijd voor een Palm (tungsten). Was het niet zo dat bij palm based PDA's de contacts, agenda en notities altijd bewaard bleven?

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Altijd is een groot woord. Ik heb mijn Tungsten al een tijdje en ik ben nooit iets kwijtgeraakt hoewel ik wel eens vaker mijn batterij tot de grond heb gebruikt, dan is er ca. nog 10% over en dan moet alles wel een week of langer nog bewaard kunnen worden. Bovendien wordt bij het syncen van een Palm wél ALLES bewaard, tot de kleinste database aan toe.

Daarnaast kent PalmOS snelle en goede (volautomatische) backupprogramma's, zoals Backupman of BackupBuddyVFS. Te vinden op o.a. www.pdassi.nl waar je ook zonder credit card kunt bestellen.

Alors.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:49

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Heeft je PDA dan geen back-up batterij?

Ik dacht dat al jaren (zelfs voor pocket PC's) standaard was.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

Stereotomy schreef op 29 maart 2004 @ 21:58:
Altijd is een groot woord. Ik heb mijn Tungsten al een tijdje en ik ben nooit iets kwijtgeraakt hoewel ik wel eens vaker mijn batterij tot de grond heb gebruikt, dan is er ca. nog 10% over en dan moet alles wel een week of langer nog bewaard kunnen worden. Bovendien wordt bij het syncen van een Palm wél ALLES bewaard, tot de kleinste database aan toe.

Daarnaast kent PalmOS snelle en goede (volautomatische) backupprogramma's, zoals Backupman of BackupBuddyVFS. Te vinden op o.a. www.pdassi.nl waar je ook zonder credit card kunt bestellen.
euhm deze post lees ik iets teveel als een flame richting PPC's?

maar goed,

de pocket pc 2002 heeft een functie dat al je PIM gegevens worden bewaard. (op mijn Ipaq 3870 tenminste) alle andere gegevens zijn dan wel inderdaad gewoon weg, maar contacten, en afspraken niet.
volgens mij kan je alleen de partnership behouden als je daardwerkelijk alles backupped. en, volgens mij worden op een palm (mijn oude dan zeker weten niet) de contacts bewaard enzo, wel blijft hij langer in 'standby' volgens mij. Want als mijn batterijen opwaren, was ik toch echt alles kwijt :P

maar ik zou inderdaad gewoon een backup programma kopen die alles kan backuppen ipv alleen losse files.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Bastiaan
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-11 17:38

Bastiaan

Bas·ti·aan (de, m)

Vervelende ervaring: Als je de Tungsten niet op tijd opgeladen hebt raakt ie vanzelf leeg. Nou ja, de batterij dan... Het duurt wel een week of twee, maar dán ben je toch alles kwijt. Volgens mij was dit alleen bij één van de eerste series. Als je um zo regelmatig gebruikt zal dit dus niet snel gebeuren...

Bij Palm zelf is er via de website een SD-card te verkrijgen (67 euries :() waarmee je kunt backuppen. Pakt ook alle bestandjes en start al meteen als je 't kaartje erin steekt.

Dit is um...