Toon posts:

Q-Sonic Remote (=Remote Wonder)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een Q-Sonic remote voor mijn pc. Deze remote ziet er hetzelfde uit als de remote wonder en heeft ook dezelfde ontvanger (van X10 hardware). De werking is dus het zelfde.

Weet iemand of het mogelijk is om een ander zend/ontvangst kanaal in te stellen? Ik woon op kamers en mijn buurman heeft exact dezelfde afstandsbediening. Het bereik van de afstandsbediening is echter zo goed dat hij door de muur heen gaat. Als ik dus iets doe dan reageert zowel mijn computer als die van mijn buurman hierop. Het zou dus fantastisch zijn als je verschillende kanalen had.

Thanx

Verwijderd

Die heb je bij X10

ff de handleiding lezen staat het wel in. :)

Zelf ook 2 pc's! Ook verschillende kanalen genomen. werkt perfect! :Y)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 14:25 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb de handleiding doorgenomen en kan het echt niet vinden...

De X10 site kan ik niet de mees overzichtelijke site noemen die ik ooit heb gezien, maar daar heb ik wel gezocht en helaas ook niet gevonden.

:'(

Verwijderd

Topicstarter
Wellicht ben ik wat onvolledig geweest in mijn uitleg.

Ik gebruik uICE samen met de remote. Hier bestaat de mogelijkheid om de id's van de remote aan te passen. Er is zelfs een uitleg hoe dit zou moeten met de Remote Wonder.

* Press and hold the DRAG button on the remote control.
* Continue to hold the DRAG button until the LED flashes.
* Count the number of LED flashes - this number equals the current unit code ID for the remote control.
* After the LED is finished flashing, enter the ID between 1 and 16 using the numeric keypad on the remote control.
* Press the DRAG button to confirm the changes. The LED will then flash a number of times equal to the new unit code ID.

Dit lijkt echter niet te werken op mijn remote.